مهندس حمید رضا پیرپیران مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان

مشترکان کم مصرف تشویق می شوند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اصفهان گفت: هم اکنون طرح برق رسانی به مسکن مهر در 22 شهرستان این استان در حال اجرا است.
کد خبر: ۴۰۵۸۵۸

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری وزارت نیرو، مهندس حمیدرضا پیرپیران با بیان این‌که در هر شهری که واحدهای مسکونی مهر قابل واگذاری باشد، انشعاب آن به سرعت برقدار خواهد شد، افزود: شرکت توزیع برق اصفهان به عنوان شرکت برتر در تامین برق مسکن مهر شناخته شده است.

وی با بیان این‌که مشکلی در زمینه تامین برق مسکن مهر در استان اصفهان ازجمله کاشان وجود ندارد، اظهار کرد: برای اجرای طرح برق رسانی به پروژه مسکن مهر شهرستان کاشان، تاکنون هفت میلیارد و 700 میلیون ریال از محل اعتبار مسکن مهر هزینه شده است که این میزان تا 10میلیارد ریال افزایش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان در ادامه گفت: در این طرح سه هزار و 544 واحد مسکونی احداث و برقدار می‌شوند که از این تعداد، تاکنون 544 انشعاب واگذار و مدارک آن تکمیل شده است و تا 15روز آینده یکهزار و 408 خانوار برقدار و مابقی نیز به محض اعلام سکونت، در کمتر از 24 ساعت برقدار می‌شود.

پیرپیران هزینه تامین برق هر واحد مسکونی را افزون بر هفت میلیون ریال برآورد و تصریح کرد: هزینه انشعاب‌های برق از محل اعتبار مسکن مهر پرداخت می‌شود و مشترک وجهی در این خصوص پرداخت نخواهد کرد.

وی تعداد پست‌های انتقال برق مسکن مهر را هفت پست شامل دو پست زمینی و پنج پست کامپکت هر یک به ظرفیت 500 کیلوولت آمپر اعلام کرد و گفت: در زمان حاضر این پست‌ها از طریق شبکه سراسری از دو پست 63 کیلوولت جاده قمصر ــ کاشان و راوند –کاشان برقدار می‌شوند و در آینده نیز پست ناجی آباد، برق این مجموعه را تامین خواهد کرد.

براساس این گزارش، سه هزار و 544 واحد مسکونی مسکن مهر در شهرک خاتم واقع در 10کیلومتری جنوب شهر کاشان احداث شده است و به زودی واگذاری واحدهای آن به افراد واجد شرایط آغاز می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها