طی اقدام اطلاعاتی و عملیاتی پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سپاه استان یزد

شبکه قاچاق و بازار سیاه دارو در یزد منهدم شد

2 زن جوان به بهانه تهیه داروی کمیاب برای مشتریان خود از آنها سرقت می‌کردند.
کد خبر: ۳۶۵۱۸۲

به گزارش فارس،‌ عصر روز 11 مهر امسال مرد مالباخته‌ای با مراجعه به کلانتری 103 گاندی با طرح شکایتی بابت موضوع سرقت وجوه نقد داخل منزلش، به مأموران گفت: 2 زن جوان که مدعی بودند می‌توانند داروی مورد نیاز مرا تهیه کنند، به بهانه تحویل دارو به منزلم آمده و پس از بیهوش کردنم اقدام به سرقت وجوه نقد داخل خانه کردند.

با تشکیل پرونده مقدماتی و به دستور بازپرس شعبه یازدهم دادسرای ناحیه 3 تهران، پرونده جهت رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با مراجعه شاکی پرونده به پایگاه سوم، وی به کارآگاهان درباره نحوه سرقت اموالش توسط 2 زن جوان، گفت: عصر 7 مهر جهت خرید دارویی کمیاب به داروخانه‌ای در نزدیکی میدان تجریش رفته بودم ؛ در داخل داروخانه خانم جوانی حضور داشت که در حال گوش دادن به مکالمه تلفنی من درباره کمیاب بودن داروی مورد نظر من شد. پس از بیرون آمدن از داروخانه، این خانم به من نزدیک شد و به من گفت: فردی را می‌شناسم که می‌تواند داروی شما را تهیه کند.

مالباخته در ادامه اظهارات خود گفت: من که چند روزی بود به دنبال تهیه دارو بودم، با شنیدن این صحبت احساس کردم این خانم را خدا در مقابل من قرار داده است؛ بلافاصله شماره تماسم را به آنها داده و قرار شد تا فردای همان روز، دارو را به من تحویل دهند.

مالباخته درباره سرقت اموال داخل منزلش ادامه داد: فردای آنروز، این خانم جوان به همراه خانم دیگری برای تحویل دادن داروها به منزلم مراجعه و به بهانه تحویل دادن دارو و گرفتن پول داروها وارد خانه من شدند؛ پس از تهیه شربت برای این 2 زن، برای آوردن پول داروها برای چند دقیقه آنها را در داخل اتاق پذیرایی تنها گذاشتم. زمانیکه با پول به اتاق پذیرایی بازگشتم با تعارفات این 2 خانم برای نوشیدن شربت روبرو شدم و من نیز برای احترام گذاشتن به آنها اقدام به نوشیدن شربت کردم و پس از چند دقیقه ناگهان بیهوش شدم و دیگر هیچ چیز متوجه نشدم.

وی افزود: در حدود ساعت 8 شب بود که به هوش آمدم و در آن لحظه بود که متوجه شدم که مبلغ 250 هزار تومان پول داخل منزل توسط این 2 زن جوان به سرقت رفته است.

با آغاز تحقیقات و جمع‌بندی شکایات در خصوص وقوع سرقت‌های مشابه توسط 2 زن جوان، کارآگاهان پایگاه سوم موفق به شناسایی هویت یکی از این زنان به نام ندا 28 ساله شدند.

با شناسایی هویت ندا، بلافاصله محل تردد وی در منطقه پیروزی مورد شناسایی قرار گرفت و کارآگاهان وی را در تاریخ 12 آبان دستگیر و به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند.

با حضور مالباخته در پایگاه سوم، بلافاصله ندا مورد شناسایی قرار گرفت و او نیز به ناچار لب به اعتراف گشود و ضمن معرفی همدست خود به هویت ریحانه، به ارتکاب سرقت مشابه دیگر نیز اعتراف کرد.

با شناسایی مخفیگاه ریحانه 23 ساله در تقاطع خیابان ولی عصر - خیابان مولوی، این متهم نیز در 13 آبان توسط کارآگاهان پایگاه سوم دستگیر شد.

سرهنگ کارآگاه محمدرضا ذاکر استقامتی، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، گفت: در حال حاضر با تحقیقات انجام شده تعدادی از افرادی که بدین شیوه مورد سرقت قرار گرفته‌اند، شناسایی و ضمن مراجعه به پایگاه سوم و طرح شکایت اقدام به شناسایی این متهمان کرده‌اند.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: از کلیه مالباختگانی که بدین شیوه و توسط زنی جوان مورد سرقت قرار گرفته‌اند دعوت می‌شود تا جهت طرح شکایت و شناسایی متهمان به پایگاه سوم پلیس آگاهی واقع در خیابان نیلوفر مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها