درخشنده: طلای گوانگ‌جو دست‌یافتنی است

روزهای خوش‌والیبال ایران

والیبال ایران در سال‌های اخیر و به دنبال برنامه‌ریزی در زمینه‌های مختلف ازجمله طرح استعدادیابی، برگزاری منظم لیگ و ارتقای دانش مربیان داخلی به افتخارات چشمگیری نه‌تنها در سطح قاره که در سطح جهان هم دست یافته است. این افتخارات ارزشمند چنان اعتماد به نفسی را در جامعه این رشته به وجود آورده است که داعیه حضور در لیگ جهانی را داشته باشد. از طرف دیگر، قهرمانی در بازی‌های آسیایی گوانگ‌جو به عنوان معتبرترین تورنمنت قاره در اهداف فدراسیون ترسیم شده است.
کد خبر: ۳۳۵۹۸۳

سعید درخشنده، دبیر فدراسیون والیبال در تشریح برنامه‌های این فدراسیون برای شرکت در بازی‌های آسیایی به جام‌جم گفت: پس از پایان بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر اردوی آماده‌سازی تیم ملی را زیر نظر کادر فنی این تیم و در راس آنها حسین معدنی آغاز کردیم و پس از حضور و نهایتا قهرمانی پیکان در جام باشگاه‌های آسیا اردوی تیم ملی با حضور کلیه نفرات کادرفنی از روز شنبه 29 خردادماه آغاز شد تا به بهترین شکل ممکن ملی‌پوشانمان را برای شرکت در رویدادهای پیش روی و از همه مهم‌تر بازی‌های گوانگ جو آماده کنیم.

وی از حضور تیم ملی در تورنمنت جام ریاست جمهوری قزاقستان به عنوان نخستین میدان تدارکاتی پیش روی این تیم خبر داد و گفت: این رقابت‌ها هر سال با حضور 6 تیم از قاره‌های مختلف برگزار می‌شود و از آنجا که کشور میزبان برای کشورهای مختلف دعوتنامه‌هایی را ارسال می‌کند تنها می‌توانم بگویم فعلا حضور تیم‌های ایران و قزاقستان در این رقابت‌ها قطعی شده و نام دیگر تیم‌ها هنوز اعلام نشده است. به هر حال با توجه به سابقه این بازی‌ها این انتظار وجود دارد که تیم‌های خوبی در پیکارها حضور یابند تا تیم ملی والیبال ایران از 15 تا 20 تیرماه محک خوبی در این پیکارها بخورد.

ازجمله افتخارات تیم ملی والیبال ایران قهرمانی در نخستین دوره جام کنفدراسیون والیبال آسیاست. درخشنده درباره دومین دوره این رقابت‌ها گفت: این پیکارها قرار است از 10 تا 16 مردادماه به میزبانی سالن 6 هزار نفری ارومیه برگزار شود و چون تیم ایران به عنوان مدافع قهرمانی و همچنین میزبان گام به این پیکارها می‌گذارد، این تورنمنت می‌تواند نقش خوبی در راه آماده‌سازی تیم ملی ایفا کند.

دبیر فدراسیون والیبال یادآور شد: در این رقابت‌ها تیم ایران در گروه A با تیم‌های چین تایپه، اندونزی و چین همگروه است و در دیگر گروه تیم‌های ژاپن، کره جنوبی، استرالیا و قزاقستان قرار گرفته‌اند.

دبیر فدراسیون والیبال هدف اصلی این فدراسیون را قهرمانی در بازی‌های آسیایی گوانگجو دانست و خاطرنشان کرد: همه برنامه‌ریزی و تلاش ما برای رسیدن به این هدف است؛ هدفی که با توجه به توانایی والیبال ایران و همچنین برنامه‌های پیش‌بینی شده قابل دسترس است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها