رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: دولت از سازندگان هتل ها برای سرمایه گذاری در بخش هتل سازی حمایت می‌کند.
کد خبر: ۳۱۵۴۶۰
به گزارش ایرنا، "حمید بقایی" در مراسم کلنگ زنی هتل بهرود اسپیناس تهران، اظهار داشت: هم اکنون هتل‌های مختلفی در سطح شهر تهران در حال ساخت است و سیاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری حمایت از بخش خصوصی سرمایه گذار در این زمینه است.

وی با اشاره به ضرورت رونق صنعت گردشگری کشور، افزود: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حمایت از صنعت گردشگری کشور برنامه های زیادی در دست دارد که یکی از آنها حمایت از بخش هتل سازی بعنوان یکی از زیرساخت های این صنعت است.

بقایی با بیان اینکه در زمان حاضر سرمایه گذاران بخش خصوصی برای احداث 7 هتل 5 ستاره در تهران اقدام کرده‌اند، اظهار داشت: سازمان میراث فرهنگی برای ارایه تسهیلات به سرمایه‌گذاران این بخش، با بانک‌ها مذاکراتی برای تسهیل در ارایه این نوع خدمات انجام داده است.

وی گفت: گردشگری صنعتی ارزشمند‌، درآمدزا و متعلق به همه ملت است که برای رونق آن باید بخش های دولتی و خصوصی دست در دست هم تلاش کنند.

هتل بهرود شعبه دوم هتل اسپیناس است که چندی پیش بعنوان نخستین هتل پنج ستاره تهران پس از پیروزی انقلاب اسلامی، افتتاح شد.

هتل اسپیناس در 18 طبقه ساخته شده است و دارای230  اتاق و سوئیت، 4 رستوران، انواع مجموعه‌های ورزشی و سالن پذیرایی با ظرفیت 600 ?میهمان با استفاده از نمادهای ایرانی و ملی است.

دولت برای ساخت این هتل 180 میلیارد ریال در قالب تسهیلات به سرمایه گذار ایرانی آن پرداخت کرده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها