کشتی آزاد - استانبول جام یاشار دوغو

احمدی و آذرشکیب به فینال رسیدند

در روز دوم رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو در شهر استانبول ترکیه، سعید احمدی و محمدرضا آذرشکیب کشتی‌گیران اوزان 60 و 120 کیلوگرم ایران با شکست حریفان خود به دیدار فینال رسیدند.
کد خبر: ۳۱۲۰۲۵

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام محسن کاوه مربی تیم ملی کشتی آزاد، سعید احمدی در وزن 60 کیلوگرم، در چهار دور کشتی‌گیرانی از ترکیه، ترکیه، گرجستان و مغولستان را شکست داد و امشب برای کسب مدال طلا با سلیم‌خان حسین‌اف نایب قهرمان جهان از آذربایجان روبرو می‌شود.

در وزن 120 کیلوگرم نیز محمدرضا آذرشکیب در سه دور کشتی‌گیرانی از کشورهای قزاقستان، آمریکا و قزاقستان را پشت سر گذاشت و امشب برای کسب مدال طلا به مصاف حریفی از آذربایجان می‌رود.

حمید کمروند در وزن 84 کیلوگرم ابتدا کشتی‌گیرانی از تونس و فرانسه را شکست داد اما در کشتی سوم مقابل شریف شریف‌اف کشتی‌گیر آذربایجانی در یک کشتی نزدیک و با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد و به گروه شانس مجدد راه یافت.

در همین وزن احسان امینی نیز با شکست کشتی‌گیری از کانادا، در دور دوم مقابل حریفی از آذربایجان شکست خورد و به گروه بازنده‌ها رفت.

عصر امروز و در گروه شانس مجدد احسان امینی ابتدا باید یک کشتی برگزار کند و در صورت پیروزی مقابل حمید کمروند قرار می‌گیرد و برنده این مبارزه به دیدار رده‌بندی وزن 84 کیلوگرم راه می‌یابد.

گفتنی است، رقابت‌های اوزان 66 و 96 کیلوگرم فردا برگزار می‌شود و تیم ایران دیروز در اوزان 55 و 74 کیلوگرم توسط فرزان بهرامی و سعید ریاحی به مدال برنز دست یافته بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها