علی سعیدلو رئیس سازمان تربیت بدنی کشور گفت: جلسه ای با مسئولان بازرسی کشور برگزار شد و توافق شد که مطابق ضوابط و قوانین مسئله دوشغله های ورزشی حل و فصل شود.
کد خبر: ۲۸۷۷۶۳

رئیس سازمان تربیت بدنی کشور در گفتگو با مهر با اعلام این خبر گفت: هفته گذشته پس از بررسی های انجام شده در سازمان تربیت بدنی و جلسه با مسئولان بازرسی کشور توافق شد که مطابق ضوابط و قوانین مسئله حل و فصل شود که امیدواریم حداکثر در یکی دو هفته این توافق و تفاهم صورت گرفته انجام شود.

سعیدلو در مورد طرح های نیمه کاره و رویکرد سازمان تربیت بدنی در دوره جدید گفت: قطعا شروع طرح های عمرانی و سیار برنامه های پیشرفت و توسعه بر اساس برنامه های فرادستی و مصوب است که با توجه به منابع موجود و اولویتها آغاز می شود و در یک زمان مشخص شده تمام می شود.

وی بیان کرد: باید تلاش کرد تا تمام طرحها در زمانبندی اعلام شده به بهره برداری برسند و طبیعی است که با پویایی جامعه و رشد و پیشرفتی که در جامعه اسلامی لازم است حتما باید طرحها و پروژه های جدید و مکمل هم طراحی و راه اندازی شود.

معاون رئیس جمهور در مورد ادامه ساخت و سازهای اماکن ورزشی در استانها در دوره جدید گفت: این ساخت و سازها در سالهای گذشته به برکت برنامه بدیع و نوآوری دولت نهم در سفرهای استانی بوده و همچنان باید تا رسیدن به اهداف اصلی و سرانه های اعلام شده در برنامه ها ادامه پیدا کند.

وی تصریح کرد: رسیدگی به استانها، شهرها و روستاها که کمتر بهره مند بوده اند برای شکوفایی استعدادهای جوانان در اولویت خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها