مجید صادقی مسئول اجرایی رقابت های داخل سالن فدراسیون تیروکمان گفت: با توجه به رکوردگیری های انجام شده ، رضا زمانی نژاد موفق شد با کسب امتیاز 297 از 300،‌ رکورد داخل سالن ایران را بشکند و این یک خبر خوب در آستانه اعزام تیم به رقابت های داخل سالن ویتنام بود.
کد خبر: ۲۸۷۵۵۸

مسئول اجرایی رقابت های داخل سالن فدراسیون تیروکمان روز یکشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: زمانی نژاد با ثبت این رکورد نشان داد تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته است و امیدوارم در رقابت های داخل سالن آسیا نیز بتواند عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارد.

وی تصریح کرد: در نشست روز گذشته در کمیته المپیک ایران مقرر شد نفرات اعزامی مشخص شوند که بر همین اساس آقایان، زمانی نژاد، محمد علی کریمی، منصور کردی و عبدالله کیایی در قسمت مردان موفق شدند به عضویت تیم ملی کامپوند ایران در بیایند.

مسئول اجرایی رقابت های داخل سالن فدراسیون تیروکمان خاطرنشان کرد: در قسمت بانوان نیز خانم ها انسیه حاجی انزه هایی، اکرم شعبانی، سکینه قاسم پور و مهتاب پارسامهر نیز موفق شدند با ثبت رکوردهای قابل قبول، به عضویت تیم بانوان ایران درآیند که با توجه به زمان اندک باقیمانده تا زمان اعزام ملی پوشان، بدون شک همین افراد به ویتنام اعزام خواهند شد و اگر مشکلی از جمله مصدومیت برای نفرات اعزامی به وجود بیاید، دیگر نمی توانیم از تیراندازان ذخیره استفاده کنیم.

رقابت های داخل سالن ویتنام در رشته تیروکمان نیمه اول آبان ماه برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها