اگر بایرن مونیخ طی10 سال اخیر 10 بازیکن ناکارآمد جذب کرده باشد، 2 تای آنها لژیونرهای ایرانی هستند که در این تیم بازی کرده‌اند.
کد خبر: ۲۸۷۵۵۱

این همان چیزی است که در گزارش سایت نقل و انتقالات باشگاه بایرن مونیخ آمده است. در این گزارش علاوه بر معرفی 10 خرید بد پرافتخارترین باشگاه آلمانی آمده است؛ مونیخی‌ها در یک دهه اخیر در پاره‌ای اوقات با در پیش گرفتن سیاست خطر در جذب بازیکن، رفتار کردند و بدین خاطر به سبب عدم پاسخ مناسب از خرید خود، لطمه هم دیدند.

در ادامه هم فهرستی آمده است که در آن نام خرید‌های کم ثمر یک دهه اخیر بایرن آورده شده، لیستی که نفر دومش وحید هاشمیان و نفر چهارمش علی کریمی است.

سایت بایرن در مورد هاشمیان این‌گونه می‌نویسد: این مهاجم ایرانی که عضو تیم بوخوم بود در فصل 2004 - 2003 با زدن 16 گل، به عضویت بایرن درآمد.اما هلی کوپتر ایرانی‌ در یک فصل برای مونیخی‌ها 250 دقیقه بازی کرد و گلی هم نزد.جلوی نام علی کریمی هم این توضیح آمده: زمانی که بایرن داشت او را جذب می‌کرد، برخی از هواداران تیم سرشان را ناباورانه تکان داده و فکر می‌کردند حق بایرن جذب وی بوده است؛ اما «مارادونای آسیا» حداکثر در تمرینات متناسب با آوازه‌اش عمل کرد.

البته لیست 10 خرید ناکارآ مد بایرن نام‌های بزرگ‌تری هم دارد که از آن جمله می‌توان به لوکاس پودولسکی، جوان اول فوتبال آلمان، سیریاکو اسفورزا، ستاره تیم ملی سوئیس و تیم بوروسکی اشاره کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها