تکواندوی قهرمانی جهان - دانمارک

باقری‌معتمد حریف کوبایی را شکست داد

حریف کوبایی نتوانست از پس محمد باقری معتمد برآید و مقابل نماینده ایران تن به شکست داد.
کد خبر: ۲۸۷۲۴۹

به گزارش فارس، محمد باقری معتمد که در دور اول استراحت داشت، در اولین مبارزه خود به مصاف دنی میراندا از ونزوئلا رفت و با نتیجه 8 بر یک به برتری دست یافت.

او راند اول 2 امتیاز، راند دوم 5 امتیاز و در ثانیه های آخر راند سوم یک امتیاز دیگر بدست آورد و تنها یک امتیاز واگذار کرد.

معتمد در دومین دیدار به مصاف هو تانگ از چین رفت و با نتیجه 3 بر صفر بر حریف غلبه کرد و گام به دور چهارم گذاشت.

نماینده وزن 68- کیلوگرم ایران در دیدار بعدی با آنجل مورا از کوبا روبه رو شد و 4 بر 3 از سد او گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

دو راند اول با برتری 4 بر 2 معتمد همراه بود و در راند سوم تکواندوکار کوبا سعی کرد که این ناکامی را جبران کند که تنها یک امتیاز برای او به همراه داشت.

معتمد در مرحله بعد به مصاف برنده مکزیک و امریکا می رود.

نادریان از سد نماینده کانادا گذشت

همچنین نماینده وزن سوم تکواندو ایران به روند پیروزی‌های خود در مسابقات قهرمانی جهان در دانمارک ادامه داد و نماینده کانادا را شکست داد.

رضا نادریان در وزن 63- کیلوگرم در دور اول استراحت داشت و سپس در مصاف با سرخلیفه از سنگال توانست با نتیجه 5 بر یک به برتری دست یابد.

نادریان در ادامه مقابل الکس اولاهونو از هندوراس قرار گرفت و با نتیجه 6 بر 2 پیروز شد.

تکواندوکار المپیکی ایران در دور سوم با کاکس سیمون از کنادا روبه رو شد و توانست با نتیجه 8 بر یک بر حریف غلبه کند.

نادریان در راند اول توانست یک امتیاز از حریف بگیرد؛ اما این امتیاز با شروع راند دوم با گرفتن یک اخطار از سوی نماینده ایران به تساوی یک بر یک کشیده شد.

در ادامه وقت دوم ضربه پای نادریان به سر حریف بار دیگر از سوی داور وسط محسوب نشد تا بیژن مقانلو، مربی ایران بار دیگر کارت اعتراض را نشان دهد. بعد از بازبینی فیلم سه امتیاز به نادریان داده شد. به دنبال آن او سه امتیاز دیگر بدست آورد تا با نتیجه 7 بر یک به برتری برسد.

در راند سوم نماینده ایران به حملات خود ادامه داد و با کسب یک امتیاز دیگر این دیدار را 8 بر یک به نفع خود به پایان رساند. نادریان در ثانیه آخر یک اخطار از داور گرفت.

نادریان در دیدار بعدی به مصاف حریفی از تونس می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها