بدون اردوی آماده‌سازی

تیم والیبال ایران به ژاپن می‌رود

به دلیل تصویب برگزاری رقابت‎های والیبال لیگ برتر در موعد مقرر، تیم ملی کشورمان بدون برگزاری اردوی آماده‏سازی به محل برگزاری رقابت‌های جام بزرگ قهرمانان در ژاپن سفر می‎کند.
کد خبر: ۲۸۶۴۴۴

به گزارش مهر ، شورای سازمان لیگ فدراسیون والیبال در نشست روز یکشنبه خود تصویب کرد که رقابت‎های لیگ برتر باشگاه‎های کشور طبق برنامه اولیه از 6 آبان‎ماه آغاز شود و تنها به هنگام حضور تیم ملی در رقابت‎های جام بزرگ قهرمانان این مسابقات به مدت 2 هفته به وقفه بیفتد.

بر این اساس و به دلیل درگیری ملی‎پوشان در تیم‎های باشگاهی، تیم ملی والیبال پیش از سفر به ژاپن اردوی آماده‎سازی نخواهد داشت.

امیر خوش‌خبر ، سرپرست تیم ملی والیبال در این خصوص گفت: برگزاری دیدارهای لیگ برتر فرصتی را برای برپایی اردوی آماده‎سازی ملی‎پوشان فراهم نمی‌کند. به همین دلیل و به خاطر این شرایط مجبوریم تنها در فاصله چند روزمانده به زمان اعزام تیم ملی، بازیکنان مورد نظر را به اردو فراخوانیم تا چند جلسه تمرینی مختصر در کنار هم داشته باشند.

سرپرست تیم ملی در مورد تعداد بازیکنان اعزامی به ژاپن اظهار داشت: ما می‌توانیم حداکثر با 14 بازیکن در رقابت‎های جام بزرگ قهرمانان شرکت کنیم. به احتمال زیاد هم از این حداکثر مجاز برای سفر استفاده خواهیم کرد.

مسابقات والیبال جام بزرگ قهرمانان 27 آبان‎ماه تا 2 آذرماه در ژاپن برگزار خواهد شد. ژاپن (میزبان)، لهستان (قهرمان اروپا)، برزیل (قهرمان آمریکای جنوبی)، مصر (قهرمان آفریقا)، ایران (نایب قهرمان آسیا) و قهرمان منطقه آمریکای شمالی که هنوز انتخاب نشده است، برگزارکنندگان این رقابت‎ها هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها