ووشو قهرمانی آسیا

سانشوکاران ایرانی 3 مدال طلا کسب کردند

صدیقه دریایی و علی حسین‌پور دو نشان طلا برای کاروان ووشو ایران در بخش سانشو کسب کردند.
کد خبر: ۲۵۸۱۱۸

به گزارش ایسنا ، در ادامه‌ی سومین روز از پنجمین دوره‌ی رقابت‌های ووشو قهرمانی آسیا، عصر امروز (سه‌شنبه) در بخش سانشو بانوان، صدیقه دریایی در وزن 60- کیلوگرم مقابل سانگ چی از ویتنام با نتیجه‌ی دو بر یک به برتری رسید و مدال طلا را بر گردن آویخت.

این نتیجه در حالی رقم خورد که دریایی در راند نخست بازی را به حریف قدرتمند خود واگذار کرده بود. در راند دوم، دریایی حریف خود را شکست داد و در راند سوم، نتیجه از سوی هیات ژوری مساوی اعلام شد که در نهایت به دلیل دو کیلو سبک‌تر بودن دریایی از حریف خود، او توانست قهرمان شود.این دومین نشان طلای بخش سانشوی بانوان ایران بود.

در بخش سانشوی مردان نیز علی حسین‌پور در وزن 56- کیلوگرم مقابل جیان جیانگ از چین با نتیجه‌ 2 بر صفر به برتری رسید و نشان طلای این رقابت‌ها را بر گردن آویخت.

این مدال نخستین مدال طلای کاروان ووشوی ایران در بخش سانشوی مردان بود.

کسب نخستین مدال طلا

الهه منصوریان  در وزن 68- کیلوگرم توانست «ژنگ یاجیان» از چین را با نتیجه‌ دو بر یک شکست دهد و نشان طلای این وزن را از آن خود کند.

این نتیجه در حالی رقم خورد که الهه منصوریان در راند اول مغلوب حریف قدرتمند چینی شده بود. او در یک دیدار بسیار زیبا توانست از سد این حریف بگذرد و نخستین مدال طلای سانشو ایران را در مسابقات قهرمانی آسیا کسب کند.

این مدال نخستین نشان طلای سانشو بانوان در رده‌ جوانان آسیاست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها