رودفان نیستلروی ، نقشی کلیدی در قهرمانی این فصل منچستریونایتد داشته است . 43گل این فصل او بویژه 14گل آخرش در 9بازی خط حمله تیمش را طراوت و صلابت داد.
کد خبر: ۲۳۷۵۸
فرگوسن در این باره گفت : فکر می کنم آمادگی نیستلروی بدون تردید عامل تعیین کننده ای در موفقیت های منچستریونایتد بوده است . وقتی یک مهاجم میانی مثل او این همه گل در مسابقه های مهم می زند، فرق میان 2تیم متفاوت مشخص می شود. فرگوسن افزود: من می دانستم رودفان نیستلروی ، بازیکن بزرگی خواهد شد؛ اما نمی دانستم اینقدر خوب می شود. او هر هفته مرا شگفت زده کرده است . فرگوسن که از قهرمانی تیمش شادمان بود، خوشحالی اش را از این که تصمیم خود را برای بازنشستگی از مربیگری تغییر داده ، ابراز کرد و در مورد رقابت تیمش با آرسنال گفت : وقتی تیمی عنوانی را از دست می دهد، بویژه تیمی چون آرسنال که برای مدتی طولانی صدرنشین و جام را در دست داشت ، احساس می کنم خیلی نومید شده است ؛ اما نبرد پایان یافته است . انتظار داریم فصل آینده دوباره با ما مبارزه کنند. فرگوسن در مورد انصراف خود از بازنشستگی هم گفت : فکر می کنم تصمیم من برای بازنشسته نشدن ، بهترین تصمیمی است که اتخاذ کرده ام . فرگوسن شخصیت بازیکنان خود را ستود که توانستند شکاف 8امتیازی با آرسنال را به برتری بر این تیم تبدیل کنند. او گفت : وقتی این همه امتیاز عقب باشیم و این عقب ماندگی را جبران کنیم و حتی پیش بیفتیم ، کاری خارق العاده صورت داده ایم . آمادگی ما در هفته های اخیر باورنکردنی بود. 4گل به لیورپول ، 6گل به نیوکاسل ، 2گل به آرسنال ، 3گل به بلکبرن ، 2گل به تاتنهام و 4گل به چارلتون نتیجه های فوق العاده ای است . فرگوسن که فصل پر فراز و نشیب سختی را پشت سر گذاشت ، همچنین گفت : ما در آغاز فصل ، مجبور بودیم با آسیب دیدگی های بازیکنان کنار بیاییم . من تعجب می کردم که چرا دوباره دچار تردید نشده بودم ، در حالی که می دانستم بازیکنان اصلی ما برای ادامه فصل بازمی گردند و تیم را یاری خواهند کرد. هرگز درباره توانایی های منچستریونایتد تردید پیدا نکردم . قابلیت های بازیکنان را می شناختم . وقتی به مدتی طولانی با یک گروه باشید، آنها را خوب می شناسید. فرگوسن حالا دوباره به لیگ قهرمانان می اندیشد. تیمش که در مرحله یک چهارم نهایی در مجموع 27بازی رفت و برگشت با حساب 6-5 مقابل رئال مادرید شکست خورد، باید توان تازه ای پیدا کند. فرگوسن می گوید: 2بار فتح لیگ قهرمانان اروپا کافی نیست . از دومین فتح زیاد دور نیستیم . حرفم را باور کنید. همه از ماجراهای 2مسابقه ما با رئال مادرید هیجان زده شدند. ما دوباره دوست داریم با این تیم روبه رو شویم و برای قهرمانی مبارزه کنیم .

ونگر: دوم شدن آرسنال فاجعه نیست

آرسن ونگر اصرار می ورزد که هنوز تیمش بهترین تیم لیگ برتر انگلیس است . هر چند که عنوان قهرمانی را به منچستریونایتد واگذار کرده است . او می گوید: وقتی به تمام فصل و رقابت های جام حذفی و لیگ قهرمانان نگاه کنید، می فهمید که واقعا بهترین تیم هستیم . منچستریونایتد در بهترین و حساس ترین موقع از فصل ، آمادگی ایده آل خود را پیدا کرد. اگر ما بولتون را می بردیم ، فاتح لیگ برتر می شدیم . بازی مقابل بولتون نقطه عطف بود. ونگر افزود: ما در مصاف با بولتون ظرف 5دقیقه 3بازیکن خود را از دست دادیم . سپس سول کمپبل و پاتریک ویه را نیز به آنها افزوده شدند. وقتی نیمی از لشکر خود را از دست دهید، شرایط برایتان دشوار می شود و اگر در هایبوری منچستریونایتد را مغلوب می کردیم ، مطمئن باشید قهرمان می شدیم ؛ اما در بازیهای اخیر خود هر بار 2گل حتمی را از دست دادیم . ونگر در مورد بی دقتی بازیکنان آرسنال گفت : فکر نمی کنم بی دقت بودیم . ما فقط بازیهای دشواری را مقابل تیمهایی داشتیم که قدرت و انگیزه زیادی داشتند. من واقعا نومید و دلسرد هستم . فکر می کنید تمام فصل را مبارزه کردیم که دوم شویم ؛ اما دوم شدن فاجعه نیست . بویژه هنگامی که فقط 50درصد بودجه منچستریونایتد را دارید. منچستریونایتد برای خرید یک بازیکن ، 30میلیون پوند پرداخت . این کار را دوباره خواهد کرد؛ اما این بدان معنا نیست که فصل بعد جام قهرمانی را به دست نخواهیم آورد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها