رائول و روبرتو کارلوس 2بازیکن کلیدی تیم رئال مادرید هستند که دوران اوج خود را می گذرانند. سایت اسکای اسپورتس با این 2بازیکن گفتگو کرده که قسمتی از آن را می خوانید.
کد خبر: ۲۳۴۴۲
روبرتو کارلوس می گوید : یادم می آید که از من خواسته شده بود به کسی امضا بدهم ، بعد از مسابقه ای که باعث شد به لیگ برتر برزیل صعود کنیم ، در سال 1992 از آن به بعد مردم همیشه از من امضا خواستند. الان 9ساله که من احساس می کنم یک ستاره هستم و زمانی که پیراهن طلایی تیم ملی را پوشیدم ، فهمیدم که می توانم پیشرفت کنم .
رائول گونزالس بلانکو می گوید : من هنوز دوستان دوران کودکی و همبازی های فوتبالم را می بینم . آنها به من می گویند می خواهیم جای تو باشیم . ما هم رویای موفقیت می دیدیم ، ولی بهترین بودن اصلا آسان نیست . اما اگر کسی تلاش و کوشش بکند و پشتیبانی خانواده و دوستان را داشته باشد موفق شدن اصلا غیرقابل دسترسی نیست.
چه احساس دارید که در استادیوم مملو از جمعیت برنابئو بازی می کنید؛
روبرتو کارلوس : دویدن در مقابل 80هزار یا 100هزار نفر احساس افتخار را برای من به همراه دارد، زیرا می فهمم که زحمت بسیاری کشیدم.
رائول : وقتی می خواهیم وارد مسابقه شویم ، تمرکز می کنم و به ندرت حرف می زنم . استرس دارم و حتی عصبانی هم می شوم ؛ اما به هنگام ورود به زمین مسابقه همه این مسائل برطرف می شود و هنوز هم مانند هنگامی که 12یا 14ساله بودم فوتبال بازی می کنم . من فقط به مسابقه فکر می کنم . می فهمم که استادیوم پر است ، اما فقط به مسابقه فکر می کنم و بعد از مسابقه به نتیجه آن فکر می کنم .
آیا اولین باری که مردم اسم تو را صدا زدند به یاد داری؛
روبرتو کارلوس :احساس کردم خوشحال ترین شخص روی زمین هستم و این خیلی دلپذیر است که همیشه روی تصاویر تلویزیون مردم در خانه هایشان هستی ، ولی اگر مردم دیگر از تو امضا نخواهند، اوج فاجعه و ناراحت کننده است.
رائول : اولین باری که مردم اسم مرا صدا زدند، در جریان لیگ اسپانیا بود که من گلزنی کردم و سپس تعویض شدم . وقتی برای اولین بار پا در چمن سانتیاگو برنابئو گذاشتم ، احساس فوق العاده ای به من دست داد. وقتی هزاران نفر در حمایت از تو داد و فریاد می کنند احساس غیرقابل وصفی به تو دست می دهد.
آیا مشهور بودن زندگی تو را عوض کرده است؛
روبرتو کارلوس : بله مسوولیت بزرگی بر دوش من است . نماینده یک کشور بودن و نماینده پرطرفدارترین تیم دنیا بودن احساس خوشحالی به آن شخص می دهد. خانواده من همیشه می گویند باید بروم و هر دفعه 170تا 200میلیون نفر را با گل زدن ، قهرمان شدن ، بردن و زیبا بازی کردن خوشحال کنم !.
رائول : این که باعث خوشحالی مردم خصوصا بچه ها می شوم ، خیلی خوشحال کننده است . وقتی بچه بودم به بازیکنان بزرگ خیلی اهمیت می دادم . بچه ها در عالم بچگی پیراهن ما را می پوشند و همه کارهای ما را تکرار می کنند. معروف بودن به آدم اجازه نمی دهد هر کاری دلش می خواهد انجام بدهد؛ اما زندگی آدم را پخته می کند. این که مردم ما را در خیابان می بینند و می خواهند با ما عکس بگیرند، جواب زحمتهای ما است ؛ ولی این مطلب همیشه دوام ندارد و روز فوتبال هم پایان خواهد یافت و دیگر از آن به بعد آدم عادی خواهم بود.

یاسر اشراقی
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها