هفته بیستم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور امروز و فردا با برگزاری 4 دیدار دنبال می شود.
کد خبر: ۲۳۰۸۴
این بازی ها سه شنبه هفته آینده با رقابت فولاد خوزستان و پیکان خاتمه خواهد یافت . بازیهای این هفته با دیدار جنجالی استقلال تهران و برق شیراز آغاز شد که آن دیدار در نهایت به جدایی رولند کخ ، سرمربی آلمانی استقلال منجر شد. در بازیهای امروز ، دیدار فجر و پیروزی در شیراز و در بازیهای فردا ، دیدار سپاهان و استقلال (از هفته شانزدهم) در اصفهان حساسیت فوق العاده ای دارند و تا حدود بسیاری قهرمان این فصل را معرفی می کنند.

استقلال اهواز (11) با ابومسلم (14)

استقلال اهواز پس از پایان هفته نوزدهم با 18امتیاز در رده یازدهم قرار گرفت . امیر قلعه نوعی امروز باید در اهواز تیم خود را برای مقابله با ابومسلم هدایت کند. گرچه قلعه نوعی امروز حق نشستن بر روی نیمکت استقلال اهواز را ندارد، ولی دستورات لازم را پیش از بازی صادر می کند و در میان بازی هم توسط برخاوی و تهامی با تیم ارتباط برقرار می کند. فیروز کریمی که روزهای بسیار سختی را در ابومسلم تجربه می کند، ماههاست که با این تیم پیروزی را تجربه نکرده و مشخص نیست که چه زمان به آن می رسد. بازی هفته قبل ابومسلم در مشهد در نهایت بدشانسی مشهدی 6با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا این تیم با روحیه نه چندان مناسب راهی اهواز شود. گرچه ابومسلم هنوز بازی عقب افتاده ای (با استقلال تهران) در پیش دارد که باید سه شنبه هفته آینده برگزار کند و با 18بازی در قعر جدول است ، اما اگر به همین منوال پیش برود ، بعید است به حاشیه امنیت برسد.

ملوان (13) با فولاد (4)

صالح نیا خوب می داند که پیروزی خانگی امروز، تیم او را تا رده یازدهم بالا می برد. فولاد که پس از شکست از استقلال وضعیت مبهمی پیدا کرده ، حالا با 19بازی و 30امتیاز چشم به گایگاه پاس دارد و می دانند که در صورت پیروزی ، یک پله صعود پاداش می گیرد. باید دید هوا و زمین انزلی برای توفیق دو تیم در ادامه یک فوتبال دیدنی تا چه اندازه یاری می کنند.

فجر سپاسی (5) با پیروزی (2)

برد در این بازی برای هر کدام از او تیم شیرینی خاصی دارد و مساوی به کام دیگر رقیبان و بخصوص سپاهان خواهد بود. پروین و پیروانی با علم به این موضوع گام به میدان می گذارند. پروین که برادر کوچکتر غلام پیروانی یعنی افشین را در اختیار ندارد و گل محمدی هم به دلیل مصدومیت جزیی ، مشکلات مختصری را برای او ایجاد کرده ، فقط برای نزدیکتر شدن به صدر نشین بازی می کند. شاید این بازی برای پروین حکم فینال داشته باشد. در آخرین روزهای بهار سال قبل که پروین برای قهرمان شدن نیاز به پیروزی داشت ، آن را در برابر فجر به دست آورد.باید دید امروز که این تیم بیشتر از هوا به 3امتیاز بازی با فجر نیاز دارد، باز هم به مراد خود می رسد یا خیر.

نفت (12) با سایپا (22)

میزبان بازی فردا در صورت برتری بر سایپا به فاصله یک امتیازی این تیم می رسد و خود را از خطر سقوط می رهاند. این نکته خطری جدی برای «می» محسوب می شود ؛ چرا که پس از هفته ها ناکامی حداقل به یک تساوی باید دست یابد تا پاسخ مناسبی برای مسوولان باشگاه داشته باشد. نفت پس از پیروزی روحیه بخش در برابر پیکان حالا به دنبال پاک کردن خاطرات بد بازی با برق در تختی آبادان است و یقینا مردم آبادان هم به تیمی که در کنار حاشیه های فراوان برای بقا در لیگ برتر تلاش می کد، کمک خواهند کرد.

فولاد مبارکه سپاهان (1) با استقلال (7)

پس ار اخراج کخ و آمدن زرینچه ، امیدهای بسیاری به استقلال بسته شده تا تیمی که یک فصل پر از حاشیه را سپری کرده ، حالا با اتحاد و همدلی در برابر تیم پرقدرت و یکدست سپاهان بایستد. این بازی شاید برای استقلال که دیدار خانگی خود را برابر سپاهان به میهمان واگرار کرده ، جنبه انتقامی داشته بادش ؛ ولی کاظمی که با زحمت فراوان سپاهان را در جاده قهرمانی قرار داده قصد ندارد پا پس کشیده و جام را در روزهای انتهایی فصل به تیمی دیگر واگرار کند. دیدار سپاهان و استقلال با توجه به اتفاقی که در استقلال افتاده و به نظر می رسد در قدرت این تیم هم تاثیر مثبتی گذاشته ، بازی زیبایی به نظر می رسد. ضمن آن که سرخپوشان هم جدا از بازی با فجر، نگاهی پر از اضطراب به این بازی دارند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها