یک خاخام یهودی ساکن در سرزمین های اشغالی با صدور فتوایی در پاسخ به سوال یکی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی، کشتار و به گروگان گرفتن غیرنظامیان فلسطینی را جایز دانست.
کد خبر: ۲۲۹۸۹۲

به گزارش فارس به نقل از پایگاه عبری زبان "یشیوا"، خاخام «لی او» در پاسخ به سوال یک نظامی صهیونیست مبنی بر اینکه "آیا در زمان جنگ که تشخیص بین نظامیان و غیرنظامیان سخت است، می توان غیرنظامیان را کشت و یا آنها را به گروگان گرفت؟"، گفت: بر اساس آموزهای دینی یهود، در زمان جنگ مجازات دسته جمعی غیر نظامیان و کشتن افراد بی گناه جایز است.

این خاخام صهیونیست افزود: اگر ارتش به جایی برسد که تروریست های فلسطینی در منازل غیرنظامیان حضور داشته باشند، بمباران آن منازل جایز بوده، هرچند افراد بی گناه در آن آسیب ببینند.

همچنین بنا بر فتوای خاخام لی اور، «زمانی که فرماندهان تشخیص دهند که کشتن تروریست ها لازم است، می توانند آن ها را از بین ببرند. همچنین گروگانگیری آن ها نیز نیازی به کسب اجازه ندارد.»

این در حالی است که بر اثر حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به غزه بیش از 1000 نفر از مردم این منطقه به شهادت رسیده و بیش از 5 هزار نفر دیگر مجروح شده‌اند که وضعیت مجروحین به خاطر کمبود دارو و لوازم پزشکی بسیار وخیم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها