حسن ضیاء آذری گفت: فدراسیون فوتبال به درخواست ما برای برگزاری جلسه‌ای ویژه درباره لیگ قهرمانان آسیا پاسخی نداده است.
کد خبر: ۲۲۸۵۷۴

به گزارش ایسنا ، مدیر مجموعه ورزشی آزادی در پاسخ به این سوال که آیا نواقص ورزشگاه آزادی تا پیش از حضور نمایندگان AFC در ایران برطرف می‌شود یا خیر، گفت: با کنفدراسیون فوتبال آسیا طرف نیستیم و این فدراسیون فوتبال است که باید خواسته های کنفدراسیون را اجرا و نسبت به رفع نواقص و کمبودها اقدام کند.

وی افزود: طی ماه‌های گذشته بارها در نامه‌های کتبی به فدراسیون فوتبال اعلام کرده‌ایم که با تشکیل جلسه‌ای مشترک درباره نظرات AFC چاره اندیشی کنیم و اگر فدراسیون فوتبال باید تعهدی به کنفدراسیون بدهد طی جلسه‌ای وضعیت این تعهد را مشخص کنیم. یا فدراسیون این تعهدات را انجام دهد یا اینکه با ما توافق کند تا ما این کار را انجام بدهیم.

وی افزود: ما این نامه را برای انجام به موقع کارها نوشتیم و می خواستیم با این نامه تمام کارها به صورت فوری و ناگهانی به روزهای آخر موکول نشود اما متاسفانه فدراسیون تا به حال جوابی به مکاتبات ما نداده است.

آذری در پاسخ به این سوال که آیا طرف حساب AFC در لیگ قهرمانان باشگاه‌ها هستند یا فدراسیون،‌ گفت: با توجه به اینکه بازی های ملی هم در حال برگزاری است، نظر ما این است که فدراسیون به صورت یک جا مسائل مختلف درباره میزبانی را بررسی کند تا به نمایندگی از باشگاه‌ها مشکلات میزبانی آنها هم حل شود.

وی از پاسخ به این سوال که «براساس معیارهای AFC ورزشگاه آزادی با چه کمبودهایی روبه رو است؟» خودداری کرد و گفت: مگر ما نمی خواهیم در لیگ حرفه‌ای شرکت کنیم، پس باید کسانی که از طرف ایران نماینده هستند و در قبال AFC مسئولیت دارند به این سوال جواب بدهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها