آمستردام}} تیم تلاونگ} ایران} با کسب} سه} نشان}}} طلا و یک} نشان برنز عنوان قهرمانی} سی} امین} دوره} رقابت} های}} تکواندوی بین}}المللی} ایندهوون هلند را کسب} کرد.
کد خبر: ۲۲۰۶۶
به} گزارش} واحد مرکزی} خبر , در دومین}} روز از این رقابت} ها , هادی} ساعی} در وزن} پنجم}} (منها72 ی} کیلوگرم) با غلبه} بر حریفانی}} از کروواسی , هلند , آلمان} , انگلیس} و دانمارک} به} نشان} طلا دست}} یافت.
در همین}} وزن مصطفی} مومنه} دیگر تکواندوکار ایران} پس} از غلبه} بر حریفی} از کروواسی}, در مقابل} حریف} هلندی} شکست} خورد و از دور مسابقات} حذف} شد.
دروزن} هفتم}} ( منهای 84 کیلوگرم) یوسف} کرمی}} پس} از غلبه} بر حریفانی ازمجارستان },اتریش} , هلند , اسپانیا , سوئد و سوئیس} نشان}} طلا را بر گردن آویخت} و به} عنوان} ستاره}} مسابقات} شناخته شد.
درروز نخست}} این} مسابقات علی} تاجیک} در وزن 78 کیلوگرم} به} نشان طلا دست}} یافت و مرتضی}} رستمی تکواندوکار سنگین}} وزن ایران}}} نشان برنز را از آن خود کرد.
در این} مسابقات} تیم} تکواندو هلند با کسب} دو مدال} طلا , یک} نقره} و دو برنز و تیم} اسپانیا با دو طلا و یک} برنز به} ترتیب} دوم}} و سوم شدند.
از 49 کشور جهان1100} , تکواندوکار در این} رقابت}} ها شرکت کرده} بودند.
تیم} ایران}} چهارشنبه } 13فروردین وارد تهران} خواهد شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها