بیانات رهبر انقلاب درباره انتخابات شوراها

رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر دیروز با حضور در یکی از شعبه های اخذ رای در کنارک از توابع شهرستان چابهار انتخابات مختلف از جمله انتخابات شوراهای شهر و روستا را به علت حضور مردم مهم دانستند.
کد خبر: ۲۱۱۰۶
رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به توصیه های همیشگی خود به مردم برای حضور در انتخابات افزودند: مردم باید به کسانی که مورد اعتماد هستند ، توانایی سازماندهی امور شهرها و روستاها را دارند و وظایف خود را به عنوان منتخبان مردم بخوبی انجام می دهند ، رای دهند. حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: اگرچه برخی شوراها انتظارات مردم را برآورده نکردند، اما اگر انتخابات شوراها بدرستی صورت گیرد، وضع شهرها و روستاها بهتر می شود. ایشان افزودند: برخی گزارش ها حاکی است ، در برخی از جاها در تشخیص صلاحیت ها کوتاهی شده است که در این زمینه تحقیق خواهد شد و اگر افرادی نابجا و برخلاف مقررات به انتخابات راه یافته باشند ، انتخاب آنها اعتبار ندارد؛ چراکه در همه مراحل انتخابات باید معیارها و ضوابط منطبق بر مبانی جمهوری اسلامی ایران رعایت شود. همچنین فرمانده معظم کل قوا عصر دیروز در مراسم نظامی مشترک نیروهای مسلح در پایگاه دهم شکاری نیروی هوایی در چابهار، ارتش ، سپاه ، بسیج و نیروهای انتظامی را مورد اعتماد مردم و بازوان توانای ملت در دفاع از استقلال و تمامیت ارضی سرزمین پهناور ایران برشمردند و تاکید کردند: وجب به وجب این خاک معطر برای یکایک ملت ایران ، عزیز و مغتنم است . ایشان ، با اشاره به احترام ملت ایران به دیگر ملتها و توجه نظام اسلامی به منافع دیگر کشورها افزودند: ایران حساس ترین سواحل را از شمال خلیج فارس تا دریای عمان در اختیار دارد و مهمترین منطقه نفتی جهان ، زیر چشمان تیزبین نیروهای مسلح ماست و این نیروهای شجاع و پرافتخار، با قدرت تمام از منافع و حقوق ملت ایران دفاع می کنند. فرمانده کل قوا، با تجلیل از خدمات ارزشمند نیروی هوایی ، نیروهای مسلح را به استفاده از دانش پیشرفته و بهره مندی از تجربیات دفاع مقدس توصیه کردند و افزودند: با تکیه بر ایمان ، انگیزه ، هوش و استعداد جوانان ایرانی ، آمادگی هایتان رابرای ادای وظایف سنگین خود و کسب افتخارات بیشتر برای ملت ایران ، روزبه روز، افزایش دهید.
در حاشیه سفر رهبر معظم انقلاب
سخنان جذاب مولوی اهل تسنن در خوشامدگویی به رهبر انقلاب ، حس شیرینی از اتحاد مسلمانان در منطقه بلوچستان به وجود آورده بود.غ رهبر انقلاب پس از حضور در مراسم رژه دریایی ناوگان رزمی ارتش و سپاه برای دقایقی در یکی از حوزه های اخذ رای شهرستان کنارک حاضر شدند و بازدید کوتاهی از آن به عمل آوردند.
عصر روز پنجشنبه ، دقایق خاطره انگیز و موفقی برای عکاسان و خبرنگاران هیات همراه رهبری بود. آنان توانستند از فاصله های بسیار نزدیک از پایگاه شکاری چابهار و از رهبری عکاسی کنند.غ مردم ایرانشهر تا دقایق پایانی شب گذشته مشغول آذین بندی شهر و خیابان های محل تردد رهبر انقلاب بودند.
برخی مردم ایرانشهر که خاطره اقامت حضرت آیت الله خامنه ای در شهر را به یاد داشتند، اظهار امیدواری کردند که رهبر انقلاب با حضور در آن محله ها، خاطرات آن روزها را زنده نمایند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها