سرپرست کمیته امداد امام خمینی(رة) در مراسم نمادین جشن عاطفه ها در مدرسه راهنمایی پسرانه رازی منطقه سه شهر تهران گفت: عاطفه و محبت باید در مدارس آموزش داده شود.
کد خبر: ۲۰۴۵۸۲

به گزارش ایرنا، "حسین انواری امروز پنجشنبه در این آیین گفت: به منظور آموزش مستقیم دانش آموزان با عاطفه و محبت جشن عاطفه ها همزمان با بازگشایی مدارس برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه سال های گذشته این جشن قبل از بازگشایی مدارس برگزار می شد، ادامه داد: عاطفه و محبت امری است که باید در کانون گرم خانواده و همچنین در مدارس آموزش داده شود.

انواری اظهار داشت: زنگ عاطفه ها زنگ همدلی و احترام به یکدیگر و زنگ برداشتن باری از دوش دیگران است و فرزندان انقلاب که سرمایه ملی این کشور هستند باید با ماهیت به صدا در آمدن زنگ عاطفه ها آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان باید یاد بگیرند که از توجه بیش از اندازه به خود کاسته و به دیگران و همنوعان خود توجه بیشتری داشته باشند، تاکید کرد: دانش آموزان سرمایه های اصلی و ملی این مرز و بوم هستند و باید تلاش کرد تا استعدادهای دانش آموزان شکوفا و در جهت مثبت به کار رود.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: دانش آموزان باید انسان بودن را خارج از آموزش دروس خشک و کلاسیک فرا گیرند.
انواری افزود: کسانی که به درجات بالایی از کمال و معنویت می رسند کسانی بودند که در مدارس آموختند که چگونه باید محبت کنند.
در ادامه ابوالفضل خادمیان رئیس سازمان مرکزی انجمن اولیا و مربیان گفت: احسان و نیکوکاری در سیره ائمه اطهار کاملا مشهود بوده است و برای جامعه پذیری عاطفه و نیکوکاری باید این خصلت در جامعه جریان یابد.

وی افزود: ما در کشور مناسبت های مختلفی داریم و جشن عاطفه ها یکی از این مناسبت هاست که نباید دستاورد این مناسبت یک دستاورد صرفا مادی باشد بلکه باید دستاوردهای معنوی نیز در پی داشته باشد که این دستاورد می تواند آموزش عاطفه و محبت باشد.
جشن عاطفه ها امروز(پنجشنبه) به صورت نمادین در مدرسه راهنمایی پسرانه رازی منطقه سه شهر تهران برگزار شد که وزیر آموزش و پرورش و سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) هر یک 100 میلیون ریال و رئیس آموزش و پرورش شهر تهران 50 میلیون ریال به صندوق جشن عاطفه ها اهدا کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها