برخلاف تصور کارشناسان که بازی دوم تیم ملی بسکتبال ایران مقابل چین را یک بازی انتقامی می خواندند، جوانان ایران در این دیدار دوندگی بازیهای قبل را نداشتند و به مقام دومی آسیا رضایت دادند.
کد خبر: ۱۸۶۳۳
مهدی ایزدپناه برای این بازی امیر امینی ، حامد حدادی ، علی بهشتی ، نوید زمانی و علی شمس الدین سعید را به میدان فرستاد، ترکیبی که در 10دقیقه نخست بازی پابه پای چین دویدند و نتیجه 20بر 18را رقم زدند، اما با شروع کوارتر دوم کار بدجوری زیر سبد چین گره خورد؛ طوری که چینی ها بسرعت فاصله خود را با ایران کم کردند و در پایان با حساب 44بر 35به رختکن رفتند. انتظار می رفت که با شروع کوارتر سوم ، تیم ایران جنگنده تر از قبل به میدان بیاید، اما این بار هم هیچکدام از پرتاب های آنها وارد سبد چین نمی شد؛ طوری که از 17شوت 2امتیازی آنها در این 10دقیقه تنها 6تای آن گل شد. این طور بود که چینی ها با کمک بازی خوب هوکی ، تین جین نتیجه 62بر 50را به نفع خود رقم زدند و در پایان هم با حساب 81بر 70پیروز از میدان خارج شدند تا مقام قهرمانی خود را یک بار دیگر تکرار کنند. پیش از این دیدار هم کره جنوبی 105بر 88از سد قطر گذشت تا به همراه تیمهای چین و ایران عازم جام جهانی جوانان در مالزی شود.
ایزدپناه : راضی ام
محمدمهدی ایزدپناه ، سرمربی تیم ملی بسکتبال جوانان ایران عملکرد شاگردانش را مقابل تیم حرفه ای چین راضی کننده خواند. وی گفت : همه بچه ها زحمتشان را کشیدند و توانستند بازی روانی را به نمایش بگذارند و باید بگویم که ما به ضربات پنالتی باختیم . رضا مشحون ، مدیرتیمهای ملی کشورمان هم اضافه کرد: ایران یکی از بهترین بازیهای خود را مقابل چین به نمایش گذاشت . چین تیم قدرتمندی است که 7دوره مقام قهرمانی آسیا را کسب کرده ؛ ولی جوانان ما برای اولین بار به فینال رسیده بودند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها