جست‌وجوگرهایی که امتحانشان را توصیه می‌کنیم

از گـوگل هم بهتر؟

بر اساس اعلام یک شرکت اطلاعات اینترنتی، سهم گوگل از جست‌وجوی اینترنتی انجام گرفته در آمریکا در ماه میلادی گذشته افزایش یافته و به موازات آن یاهو و مایکروسافت شاهد کاهش سهم خود بودند. میزان سهم موتورهای جست‌وجو در بازار جست‌وجو‌ی اینترنتی مهم است زیرا موتورهای جست‌وجو همچنان اصلی‌ترین راه هدایت کاربران اینترنتی به سایت‌های اقتصادی کلیدی هستند.
کد خبر: ۱۷۵۳۸۶

 به گزارش ایسنا ، بر اساس اعلام شرکت هیت وایز، سهم گوگل از ‌25/67 درصد در ماه مارس به ‌9/67 درصد در ماه آوریل افزایش یافت.

موتور جست‌وجوی شماره دو یاهو شاهد کاهش سهم خود از 20.29 درصد در ماه مارس به 20.28 درصد در ماه آوریل بود و سهم مایکروسافت نیز از 6.65 درصد به 6.26 درصد کاهش یافت.

موتور جست‌وجوی Ask.com که در بازار جست‌وجوی اینترنتی در رتبه‌ چهار است، سهم خود را از 4.09 درصد به4.17 درصد افزایش داد و ‌45 موتور جست‌وجوی دیگر بررسی شده توسط هیت وایز نیز 1.4 درصد از جست‌وجوی اینترنتی انجام گرفته در آمریکا را به خود اختصاص دادند.

بر اساس این گزارش، میزان سهم موتورهای جست‌وجو در بازار جست‌وجو‌ی اینترنتی مهم است زیرا موتورهای جست‌وجو همچنان اصلی‌ترین راه هدایت کاربران اینترنتی به سایت‌های اقتصادی کلیدی هستند.

از ماه آوریل ‌2007 تا ‌2008 سایت‌های مسافرت، سرگرمی، تجارت و مالی، ورزش‌ها، ویدیوی آنلاین و شبکه اجتماعی افزایش دو رقمی ترافیک بازدید‌های هدایت شده توسط موتورهای جست وجو را نشان دادند.

مایکروسافت به منظور کاستن از فاصله زیاد با گوگل در بازار جست‌وجو تلاش کرد یاهو را خریداری کند با این حال به علت عدم توافق بر سر قیمت خرید با این شرکت اینترنتی، پیشنهاد خود را پس گرفت. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها