یک سوم مدارس یزد، توسط خیرین ساخته شده‌اند

مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد گفت: اعتبار اختصاص یافته به پروژه‌های نیمه‌ تمام خیرین مدرسه‌ساز از محل مصوبات هیات دولت تنها جوابگوی 20 درصد آنهاست. سیدعلی‌اکبر آرامون در گفت ‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از محل اعتبارات ملی سه میلیارد و 900 میلیون ریال به اتمام این پروژه‌ها اختصاص یافته است و از محل اعتبارات استانی نیز اعتباری از محل ردیف بودجه به آن اختصاص یافته که تنها جوابگوی 20 درصد هزینه‌های مورد نیاز است.
کد خبر: ۱۷۲۴۶۶

وی با اعلام اعتبار مورد نیاز 6 میلیارد تومان جهت تکمیل پروژه‌های نیمه‌ساز افزود: 54 پروژه خیرساز شامل سالن ورزشی، خوابگاه و مدرسه در استان نیمه‌ساز است که در سال 86 بر اساس مصوبه هیات دولت در سفر به استان دستور تکمیل آنها داده شد.

آرامون تصریح کرد: به جهت بستن شدن بودجه سال 86، تخصیص اعتبار به این امر به بودجه 87 موکول شد که متاسفانه امسال نیز برای آن اعتباری در نظر گرفته نشده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد افزود: مصوبه هیات دولت صراحت دارد که این پروژه‌ها از محل اعتبارات ملی و استانی تکمیل شود، اما به جهت کافی نبودن اعتبارات تعلق گرفته هیچ‌یک از پروژه‌ها تکمیل نخواهد شد.

وی اعلام کرد: از دو هزار مدرسه استان یزد، ‌35 درصد یا یک سوم توسط خیرین مدرسه‌ساز ساخته شده که تعدادی کامل و تعدادی نیمه‌ساز است و پیگیری‌های لازم در جهت تحقق بودجه مصوب در حال انجام است.


 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها