رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس:

دخالتی در برپایی جشنواره فیلم دفاع مقدس نمی کنیم

میرفیصل باقرزاده گفت : جشنواره فیلم دفاع مقدس در آینده به صورت مستقل برگزار می شود و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس دخالتی در این امر نخواهد داشت. به گزارش فارس ، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ، درباره سرانجام برگزاری جشنواره فیلم دفاع مقدس گفت : آنچه مبنا قرار گرفته این است که جشنواره فیلم دفاع مقدس در آینده به صورت مستقل برگزار می شود و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نیز دخالتی در این موضوع نخواهد داشت .
کد خبر: ۱۶۳۰۴۳

 وی ادامه داد: برگزاری جشنواره فیلم دفاع مقدس خارج از دستور کار بنیاد بوده و کار به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محول شده و این وزارتخانه برای برگزاری این جشنواره تصمیم گیرنده خواهد بود.

باقرزاده در پاسخ به این پرسش که بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با توجه به مسوولیتش درخصوص حمایت از ارزش های دفاع مقدس و ماندگاری آنچه برنامه هایی دارد، بیان کرد: یکی از بخش های حمایتی بنیاد از هنرمندان برای خلق آثار هنری در قالب فیلم ، حمایت نرم افزاری است . در این بخش بنیاد تمام منابع و اطلاعات را در اختیار فیلمنامه نویسان و هنرمندان قرار می دهد.

وی تصریح کرد: در حوزه تاریخ و پژوهش جنگ تحمیلی منابع زیادی داریم که می توان از آنها برای خلق آثار دفاع مقدس استفاده کرد، اما این استفاده و استقبال از سوی هنرمندان دیده نمی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها