به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، همزمان با هفته قوه قضائیه، مدیر و کارکنان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مهریز با دادستان این شهرستان دیدار و ضمن تبریک این هفته، از تعامل و حمایتهای دستگاه قضایی در اجرای مأموریتهای حوزه کشاورزی قدردانی کردند.
در این دیدار، دادستان شهرستان مهریز با تقدیر از عملکرد مدیریت جهاد کشاورزی، اقدامات این مجموعه در حوزه نظارت بر بازار، حفظ حقوق مصرفکنندگان و مقابله با تغییر کاربریهای غیرمجاز اراضی کشاورزی را ارزشمند و اثرگذار توصیف کرد.
وی با تأکید بر اهمیت صیانت از اراضی کشاورزی بهعنوان سرمایهای ملی، اظهار داشت: دستگاه قضایی با جدیت از اقدامات قانونی جهاد کشاورزی در برخورد با تخلفات، حفظ کاربری اراضی و تأمین امنیت غذایی جامعه حمایت خواهد کرد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مهریز نیز ضمن قدردانی از همراهی و حمایتهای دادستان، بر استمرار همکاری و تعامل سازنده میان جهاد کشاورزی و دستگاه قضایی در راستای حفظ اراضی کشاورزی، تنظیم بازار و صیانت از حقوق عمومی تأکید کرد.
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند