تجلیل از مقام شامخ شهدا در دیدار رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران و فرماندار فیروزکوه با خانواده شهید علی آهنگر

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران به همراه فرماندار شهرستان فیروزکوه با خانواده معظم شهید والامقام علی آهنگر دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۱۵۵۷۰۷۶
به گزارش جام جم آنلاین تهران،در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده‌های معظم شهدا، حسین سپهری رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران به همراه ابوالفضل زمانی‌نژاد فرماندار شهرستان فیروزکوه با خانواده معظم شهید والامقام علی آهنگر دیدار و گفتگو کردند.
 
وی در ادامه این سفر، از پروژه آبرسانی مهاباد ۲ و پاویون پزشکان بیمارستان امام‌ خمینی (ره) بازدید خواهد کرد و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت و روند احداث این پروژه عمرانی قرار می‌گیرد.
 
حضور در نشست کمیته برنامه‌ریزی فیروزکوه، پایان‌بخش برنامه‌های سفر یک‌روزه حسین سپهری به این شهرستان خواهد بود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها