وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد

فرزاد قلندری در جلسه توسعه انرژی خورشیدی که با حضور استاندار اردبیل و بهصورت وبیناری با حضور فرمانداران استان برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر برای ۳۱ مگاوات نیروگاه خورشیدی در شهرستان درخواست شخصی ثبت شده که برای اجرای آن نیاز به تأمین تسهیلات است و پیگیریهای لازم برای فراهم شدن این تسهیلات انجام می شود. وی افزود: همچنین ۱۲ مگاوات نیروگاه خورشیدی در شهرستان در حال اجرا است و در مجموع برای احداث ۸۷ مگاوات ظرفیت جدید نیز برنامهریزی شده است. فرماندار اردبيل تصريح كرد: از این میزان، ۳۴ مگاوات در مرحله آغاز عملیات اجرایی قرار دارد و ۵۳ مگاوات دیگر نیز در مرحله مطالعه و تخصیص منابع برای شروع پروژهها قرار گرفته است. قلندری با تأکید بر توجه ویژه به توسعه نیروگاههای خورشیدی خانگی در شهرستان تشريح كرد: برای متقاضیان این حوزه تسهیلات در نظر گرفته شده و علاقهمندان میتوانند با مراجعه به سامانه مربوطه ثبتنام کرده و برای دریافت تسهیلات اقدام کنند وتا پایان خرداد ماه به اداره برق شهرستان مراجعه کنند. وي با اشاره به تأکید رئیسجمهور و استاندار اردبیل بر توسعه انرژیهای تجدیدپذیر خاطرنشان كرد: اجرای این طرحها با جدیت درشهرستان دنبال میشود تا علاوه بر تأمین بخشی از نیاز انرژی، زمینه اشتغال و سرمایهگذاری نیز فراهم شود.
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند