
جام جم آنلاین اصفهان؛جواهری در گفتگو با خبرنگاران به اهمیت تنوع محصول و نوآوری در سبد محصولات این شرکت اشاره کرد و گفت: «ما با همکاری اتحادیههای زنبورداری و استفاده از تجربیات چندینساله، اقدام به خرید انواع عسل از مناطق مختلف کشور کردهایم.» او همچنین به تقاضاهای روزافزون برای ترکیب عسل با زعفران اشاره کرد و افزود: «این ترکیب طعم بسیار جذاب و خاصی ایجاد کرده که در کنار صادرات، در بازار داخلی نیز جایگاه ویژهای یافته است.» وی تأکید کرد که قدمت برند و اعتبار آزمایشگاهها در تشخیص اصالت عسل، از جمله عوامل مهم در جذب مشتریان است. جواهری گفت: «بستهبندی لوکس و مقاوم محصولات، هویت ایرانی را به خوبی منعکس میکند و ما تلاش داریم تا عسل ایرانی را به عنوان یک محصول ممتاز در بازارهای جهانی معرفی کنیم.» بازخوردهای مثبت از فروشگاههای معتبر نشاندهنده موفقیت این نوآوری و بستهبندیهای جدید است که به زودی در قفسههای فروشگاهها خودنمایی خواهد کرد. به گفته جواهری، این ترکیب نه تنها به عنوان یک محصول غذایی، بلکه به عنوان یک هدیه خاص و ارزشمند نیز مورد توجه قرار گرفته است. او افزود: «ما امیدواریم با این ابتکار، بتوانیم عسل و زعفران را به عنوان دو محصول با کیفیت ایرانی در سطح جهانی معرفی کنیم و سهم بیشتری از بازارهای بینالمللی را به دست آوریم.»
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
مدیرعامل «بنیاد ملی پویانمایی» معتقد است فرهنگ «تولید مشترک» و توزیع مسئولیتها تنها راه توسعه بینالمللی است
فریدون جنیدی معتقد است: یادگار فردوسی اثری عمیق است که نباید به شکل سطحی به آن نگاه کرد