تبلیغات پیام‌رسان‌های داخلی تقریبا رایگان است
رئیس رسانه‌ملی:

تبلیغات پیام‌رسان‌های داخلی تقریبا رایگان است

رئیس رسانه‌ملی خبر داد که ما در آیین‌نامه تعرفه‌های بازرگانی سال ۱۴۰۴ تخفیفات ویژه فرهنگی را برای پیام‌رسان‌های داخلی قائل شدیم، که تقریبا رایگان است.
کد خبر: ۱۵۱۲۱۰۱
 
به گزارش خبرگزاری صداوسیما دکتر پیمان جبلی، رئیس رسانه‌ملی در حاشیه حیاط دولت درباره حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی در شبکه‌های صداوسیما گفت:سال۱۴۰۱ که برخی پیام‌رسان‌های خارجی ازدسترس خارج شدند،ماکمک‌های بسیار ویژه‌ای را برای پیام‌رسان‌های داخلی به عنوان وظیفه ملی‌مان در‌نظر گرفتیم؛ ازجمله این‌که با اسم ونام پیام‌رسان‌های داخلی درداخل برنامه‌ها معرفی انجام شود.
وی همچنین درخصوص حمایت‌های رسانه‌ملی از این پیام‌رسان‌ها افزود: ما در آیین‌نامه‌ تعرفه‌های بازرگانی سال ۱۴۰۴ تخفیفات بسیار ویژه فرهنگی را برای پیام‌رسان‌های داخلی قائل شدیم، که تقریبا رایگان است.
چند روز پیش برنا فیروزی، مدیرکل بازرگانی سازمان صداوسیما با بیان این‌که رسانه‌ملی همواره حامی پیام‌رسان‌های داخلی و مطالبه‌گر تقویت تولید و دانش و فناوری بومی بوده، گفت: در راستای تحقق مصوبه اخیر شورای‌عالی فضای مجازی، با انجام اصلاحاتی در آیین‌نامه جدید تعرفه‌های خدمات بازرگانی سال ۱۴۰۴ که از ابتدای سال به معرض اجرا و اطلاع‌رسانی عمومی گذاشته شد، تعرفه بازرگانی برای تبلیغ پیام‌رسان‌های داخلی به تعرفه ویژه خدمات فرهنگی اصلاح شده است.
برنا فیروزی افزود: در صورت مراجعه و درخواست پیام‌رسان‌های داخلی برای استفاده از این ظرفیت، اداره‌کل تبلیغات بازرگانی سازمان صداوسیما آماده ارائه خدمات طبق اصلاحات انجام‌شده در تعرفه‌گذاری و در انطباق با مصوبه شورای‌عالی فضای مجازی خواهد بود. به همین دلیل و در راستای ترویج استفاده هموطنان عزیز از پیام‌رسان‌های داخلی در سه سال گذشته، همه شبکه‌ها ملزم به استفاده داوطلبانه از این پیام‌رسان‌ها به عنوان رابط ارائه خدمات و تعامل با مخاطبان شده‌اند و ترویج و معرفی رایگان پیام‌رسان‌های داخلی در برنامه‌ها با اعلام نام، ویژند و لوگو همواره انجام شده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰