زن آدم ربا 130 میلیون تومان پول می خواست

2 زن و یک مرد که با ربودن یک جوان از خانواده وی 130 میلیون تومان پول خواسته بودند، در جنوب تهران دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۵۰۹۸۵

مردی با مراجعه به کلانتری 160 خزانه با ارائه شکایتی عنوان کرد، برادر وی هنگام بازگشت به خانه ، از سوی یک زن که چاقویی در دست داشت ، ربوده شده است.
وی در ادامه شکایت خود گفت: وقتی متوجه این آدم ربایی شدم ، قصد کمک به برادرم را داشتم که یک مرد جوان با طرفداری از زن آدم ربا، به سوی من حمله ور شد و آنها پس از ضرب و جرح ، برادرم را ربودند و متواری شدند.

آغاز تحقیقات

به دنبال این شکایت ، پرونده ای در این ارتباط تشکیل شد و هنگامی که تحقیق در این زمینه ادامه داشت ، مرد شاکی بار دیگر با مراجعه به ماموران کلانتری عنوان کرد، دقایقی پیش آدم رباها در تماس تلفنی درخواست کرده اند مبلغ 130 میلیون تومان برای آزادی برادرم بپردازم و موضوع را نیز به پلیس گزارش نکنم.
به دنبال این ماجرا، ماموران با آموزش مناسب به مرد شاکی ، از وی خواستند از آدم رباها بخواهد وقت مناسب را برای تهیه پول در اختیارش قرار دهند. این گزارش حاکی است ، در مرحله بعدی وقتی تماس ها ادامه یافت ، محل قرار تعیین شد و با اعزام یک تیم از ماموران محل به محاصره درآمد.

دستگیری زن آدم ربا

دقایقی پس از حضور مرد شاکی در محل قرار، آنجا تحت کنترل قرار گرفت و هنگامی که زن جوانی با خودرو در محل قرار حاضر شد تا پول را دریافت کند با اقدام ضربتی از سوی ماموران در حالی که سعی می کرد با استفاده از خودروی پژویی که در اختیار داشت فرار کند، دستگیر شد.
با انتقال زن آدم ربا به کلانتری و تحقیق از وی ، ماموران در مرحله بعدی موفق شدند با رهایی فرد ربوده شده ، یک زن و مرد دیگر را در این ارتباط دستگیر کنند.

پرونده در پلیس آگاهی

با تشکیل پرونده ای در این ارتباط ، پرونده به دستور بازپرس دادسری جنایی برای ادامه تحقیقات و بررسی علل و انگیزه های آدم ربایی به پلیس آگاهی ارسال شد تا در این زمینه تحقیقات لازم انجام شود. هنوز از نتیجه این تحقیقات گزارشی منتشر نشده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها