مشهد میزبان نمایشگاهی برای توسعه برند‌های داخلی و خارجی

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با اشاره به اهمیت نقش برند در رشد اقتصادی و کیفیت تولید، از نمایشگاه تخصصی صنعت و تجارت به‌عنوان بستری مؤثر برای تقویت برند‌های ایرانی یاد کرد.
کد خبر: ۱۵۰۶۸۱۴
مشهد میزبان نمایشگاهی برای توسعه برند‌های داخلی و خارجی
 
به گزارش جام جم آنلاین، امیررضا رجبی، مدیر کل صمت استان خراسان رضوی در بازدید از پنجمین دوره نمایشگاه ستاره ها گفت: امروز شاهد برگزاری یکی از نمایشگاه‌هایی هستیم که در حوزه برند اهمیت زیادی دارد. یکی از محور‌های مهمی که ما در بخش صنعت، معدن و تجارت پیگیری می‌کنیم، مسئله کیفیت کالا‌های ساخت ایران است. باید کیفیت به حدی برسد که بتواند نه‌تن‌ها بازار داخلی بلکه بازار‌های جهانی را نیز درنوردد.
او در ادامه با اشاره به اهمیت برند در حفظ کیفیت کالاها، افزود: یکی از نکات تأثیرگذار در ارتقای کیفیت، بحث برندسازی است. زمانی که یک برند شناخته می‌شود، به‌طور طبیعی متعهد به حفظ کیفیت خود می‌شود. چون نمی‌خواهد اعتبارش خدشه‌دار شود، نهایت تلاش را برای حفظ کیفیت یکنواخت و مطلوب به کار می‌گیرد. این همان هدفی است که ما به‌عنوان سیاست‌گذار دنبال می‌کنیم.
رجبی همچنین به نقش خراسان رضوی در سیاست‌گذاری ملی در حوزه برند اشاره کرد و اظهار داشت: از سال گذشته، سازمان توسعه تجارت کشور برگزاری همایش ملی برند را به استان ما واگذار کرده است. ما سال گذشته نخستین همایش ملی برند را برگزار کردیم و خوشبختانه بازخورد‌های خوبی دریافت شد.
وی برگزاری این نمایشگاه را در همان مسیر ارزیابی کرد و گفت: این نمایشگاه یکی از رویداد‌هایی است که می‌تواند به‌طور عملی در مسیر توسعه برند‌های داخلی و بین‌المللی مؤثر باشد. خوشبختانه امسال هم نمایشگاه با استقبال خوب برند‌های ایرانی مواجه شده که این استقبال نشان‌دهنده رشد اعتماد مصرف‌کننده به کالای ایرانی است.
مدیرکل صمت استان تأکید کرد: از آنجا که این رویداد به افزایش کیفیت و توسعه بازار کمک می‌کند، مورد حمایت جدی ما قرار دارد. برند یعنی تعهد به کیفیت و حفظ اعتماد مخاطب، و چنین نمایشگاه‌هایی موتور محرک این مسیر هستند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها