
به گزارش جام جم آنلاین مازندران ،طی حکمی از سوی وزیر کشور و با پیشنهاد استاندار مازندران، ابوذر قربانی اراتبنی بهعنوان فرماندار شهرستان قائمشهر منصوب شد.در این حکم که به امضای اسکندر مؤمنی، وزیر کشور، رسید، آمده «امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف محوله، در راستای تحقق اهداف و سیاستهای کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با رعایت منشور اخلاقی کارکنان دولت، دولت مردمی و رویکرد وفاق ملی، موفق و مؤید باشید.» بر اساس این حکم، قربانی اراتبنی به مدت چهار سال بهعنوان فرماندار قائمشهر منصوب شد.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند