بازرس کل قضایی آذربایجان غربی گفت:

توسعه همکاری‌های بازرسی کل استان با مجموعه دادگستری کل

با رویکرد جدید و تقویت همکاری‌ها، میتوان از بروز تخلفات و فساد پیشگیری کرده در مبارزه با مفاسد و تخلفات قدم‌های مثبت و اثربخشی را برداشت.
با رویکرد جدید و تقویت همکاری‌ها، میتوان از بروز تخلفات و فساد پیشگیری کرده در مبارزه با مفاسد و تخلفات قدم‌های مثبت و اثربخشی را برداشت.
کد خبر: ۱۴۷۷۴۲۶

به گزارش جام جم آنلاین ، سومین جلسه نشست هم‌اندیشی و تعامل بازرسی کل استان با مجموعه دادگستری کل آذربایجان‌غربی، با حضور عتباتی رئیس‌کل دادگستری، مجیدی دادستان مرکز استان و جمعی از معاونان، مستشاران و قضات شعب تخصصی رسیدگی کننده به پرونده‌های مفاسد اقتصادی و اداری دادسرا و محاکم بدوی و تجدیدنظر دادگستری استان و جمعی از کارکنان بازرسی کل استان، در بازرسی کل استان برگزار شد.
در این نشست، محبوبی بازرس کل قضایی استان با اشاره به سالروز تأسیس سازمان بازرسی کل کشور و ارائه گزارشی از آمار و عملکرد بازرسی کل استان درسال جاری، به تعامل خوب و سازنده بین مجموعه بازرسی کل استان و مجموعه دادگستری استان را ارزشمند توصیف کرد.
وی با تقدیر از حمایت‌ها و نگاه ویژه رئیس‌کل دادگستری استان به مجموعه بازرسی‌کل استان که موجب تقویت و حصول نتایج بهتر در اقدامات و پرونده‌های مطرح در دادسرا و محاکم قضایی شده است، اظهار امیدواری کرد: با رویکرد جدید و تقویت این همکاری‌ها، با افزایش تعاملات و همفکری بیشتر می‌توان در مسیر تحقق اهداف مشترک، پیشگیری از بروز تخلفات و فساد و نیز مبارزه با مفاسد و تخلفات اقتصادی و اداری، قدم‌های مثبت و اثربخشی را برداشت.
بازرس کل قضایی استان آذربایجان غربی با اشاره به اولویت‌های سازمان بازرسی کل کشور درخصوص پرداختن به موضوعات و پرونده‌های کلان محور و نیز اولویت قراردادن مسائل پیشگیران اظهار کرد: بازرسی کل استان با ارسال نامه‌های هشداری به دستگاه‌ها، حضور منظم و مستمر در مناقصات و مزایده‌ها، انجام بازدید‌های میدانی در مرکز استان و شهرستان‎ها سعی در پیشگیری و کاهش تخلفات و مفاسد اقتصادی داشته که این امر ارتباط مستقیم با کاهش چشمگیر میزان پرونده‌های کیفری و تخلفاتی داشته و در روند رسیدگی و شناسایی جرایم و تخلفات همواره سعی بر این است که امورات مربوط به خدمات‌رسانی دستگاه، مختل نگردد.
رئیس‌کل دادگستری استان نیز در سخنانی ضمن تبریک سالروز تاسیس سازمان بازرسی کل کشور، با تقدیر از عملکرد مجموعه بازرسی کل استان، سازمان بازرسی را یک نهاد تخصصی، کارآمد و مقتدر در زمینه مبارزه با فساد اقتصادی و اداری خواند و بدنه کارشناسی آن را نقطه قوت وکمکی ارزشمند برای دستگاه قضایی استان عنوان کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها