سخنگوی گردان‌های قسام در سالروز عملیات طوفان الاقصی:

ضربه پیش‌دستانه بزرگی به دشمن وارد کردیم

سخنگوی گردان‌های قسام به مناسبت فرارسیدن سالروز آغاز عملیات طوفان الاقصی به سخنرانی پرداخت.
کد خبر: ۱۴۷۶۱۵۶

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از الجزیره، «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌ های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) در سخنانی به مناسبت فرارسیدن سالروز آغاز عملیات طوفان الاقصی اعلام کرد که این عملیات ضربه پیش‌دستانه بزرگی به دشمن صهیونیست بوده است.

سخنگوی گردان‌های قسام بیان کرد: پس از گذشت یک سال از نبرد طوفان الاقصی از غزه مقاوم و سرکش در برابر ظلم که دشمنش را شکست داده با شما سخن می‌گوییم. یک سال از حرفه‌ای‌ترین و موفق‌ترین عملیات تکاوری در دوره معاصر می‌گذرد.

وی افزود: پس از آن که برنامه‌ریزی‌های دشمن برای حمله بزرگی علیه مقاومت در غزه به مراحل پایانی خود رسیده بود، ما ضربه پیش‌دستانه بزرگی را به دشمن وارد کردیم. نبرد طوفان الاقصی پس از آن انجام شد که تجاوز دشمن به مسجدالاقصی به مرحله‌ای خطرناک و بی‌سابقه رسیده بود.

ابوعبیده گفت: نبرد طوفان الاقصی پس از آن انجام شد که دشمن به مرحله شهرک‌سازی، یهودی‌سازی و تعرض به اسرا وارد شد. ملت ما با وجود سهل‌انگاری نزدیکان، بزدلی نظام‌ها و هم‌دستی آن‌ها (با دشمن) و همچنین با وجود ستم دشمن و قدرت‌های ظالم و متجاوز، مقاومت افسانه‌ای را از خود نشان داد.

وی افزود: در اطراف فلسطین جبهه‌هایی آتشین وجود دارد که در کنار ملت ما به رزم مشغولند، از ملت ما پشتیبانی می‌کنند، به صورت مستقیم با دشمن می‌جنگند و تلفات سنگینی را به آن وارد می‌آورند. پهپادهای یمنی و عراقی در آسمان فلسطین اشغالی جولان می‌دهند، دشمن را هدف قرار می‌دهند و خسارات بزرگی را به آن وارد می‌کنند.

ابوعبیده گفت: پس از یک سال از آغاز طوفان الاقصی، جمهوری اسلامی ایران حملات وعده صادق را به انجام رساند و ترس را بر پیکر دشمن انداخت.

وی ادامه داد: تنها چیزی که کمر این رژیم را محکم کرده ریسمان‌های همیشگی دولت آمریکاست که بدون شک با گذشت زمان این ریسمان‌ها نیز بریده خواهند شد. عملیات مقاومت توانایی‌های امنیتی و دفاعی دشمن را مستهلک کرده، زیان‌هایی اقتصادی را به آن وارد آورده و آوارگی و کوچ را به آن تحمیل کرده است.

ابوعبیده گفت: رژیم صهیونیستی از سوی تمامی امت‌های زمین و ملت‌های آزاده منزوی شده است. یک سال است که ما در نبردی نابرابر با دشمنی جنایتکار در حال جنگ هستیم؛ دشمنی که از ارتکاب هیچ جنایتی باک ندارد. مبارزان و مقاومان ملت ما به دلاوری قهرمانانه خود در وجب به وجب نوار غزه ادامه می‌دهند.

وی ادامه داد: ما هزاران نفر از نظامیان دشمن را به هلاکت رساندیم و زخمی کردیک و صدها جنگ‌افزار را از کار انداختیم. انتخاب ما تداوم نبرد فرسایشی درازمدت و دردآورد با دشمن است و نبردها موفقیت این گزینه را به اثبات رسانده است. دشمن زورگو درس‌های تاریخ، حقایق موجود و فرهنگ ملت و امت ما را نمی‌فهمد.

ابوعبیده گفت: شهادت ۲ فرمانده بزرگ یعنی اسماعیل هنیه و سید حسن نصرالله دلیل روشنی برای عدم درک ماهیت مقاومت از سوی دشمن است. اگر این ترورها برای دشمن پیروزی بود، مقاومت علیه اشغالگران به پایان رسیده بود. این سرزمین همان‌گونه که زیتون می‌رویاند، مبارزان مقاومت را از دل خود بیرون می‌آورد و نسل به نسل تسلیم ناپذیری را به ارث می‌برند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها