به گزارش خبرنگار العالم..

اردوگاه "البریج" در زیر آتش حملات صهیونیستها / تیم های پزشکی قادر به رسیدگی به وضعیت قربانیان نیستند

بنابر گزارش خبرنگار شبکه العالم در منطقه، هواپیماهای رژیم اشغالگر صهیونیستی با تشدید بمباران اردوگاه "البریج" در مرکز نوار غزه، منازل غیرنظامیان را هدف قرار داده و از رسیدگی تیم های پزشکی به مجروحان و نجات جان آنان از زیر رگبار گلوله جلوگیری کردند.
کد خبر: ۱۴۷۳۰۹۴

اردوگاه

به گزارش جام‌جم‌آنلاین به نقل ازالعالم ازدیرالبلح طی ارسال گزارشی تصویری تصریح کرد "هواپیما‌های اشغالگر اسرائیل حملات خود را به مرکز نوار غزه به ویژه اردوگاه "البریج" تشدید نموده که طی آن تعدادی از منازل در منطقه بلوک ۱۲ در شمال این اردوگاه مورد اصابت قرار گرفته وتخریب شده اند.

وی خاطرنشان نمود "تیم‌های دفاع شهری و پدافند غیرنظامی و نیز تیم‌های پزشکی که برای نجات مجروحان و یافتن و بیرون کشیدن اجساد شهدا از زیر آوار به محل حادثه شتافته بودند، ارتش اشغالگر اسرائیلی با تیراندازی شدید به سوی آنان، از خدمات رسانی این گروه‌های امدادی ممانعت کرده و آنان را ناچار به عقب نشینی از منطقه نمودند.
تعداد بازدید : 0
 
خبرنگار این شبکه تاکید کرد "گزارش‌های مردمی حاکی از وجود تعدادی شهید و مجروح در منطقه شمالی اردوگاه است که به دلیل تداوم تیراندازی نیرو‌های اشغالگر، تیم‌های پزشکی موفق به رسیدگی به وضعیت آن‌ها نشده و برای هرکسی که می‌خواهد خود را به آنجا برساند محلی بسیار خطرناک است.
وی در ادامه گزارش خود می‌افزاید "جنگنده‌های اسرائیلی همچنین به مناطق مسکونی در محله الزیتون یورش برده و تانک‌های این رژیم مناطق مسکونی این محله را منفجر کرده اند.. این حملات تا منطقه جنوبی شهر غزه نیز کشیده شده است.
گفتنی است تجاوزات رژیم اشغالگر به نوار غزه طی ساعات گذشته دست کم ۴۰ شهید از جمله زن و کودک و ده‌ها زخمی برجای گذاشته این رژیم در سیصد و چهل و هفتمین روز جنایات خود در غزه همچنان به تشدید حملات زمینی، هوایی و دریایی در مناطق مختلف این باریکه به ویژه مناطق مجاور پناهگاه‌ها و چادر‌های آوارگان ادامه می‌دهد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها