تقدیر استاندار البرز از عملکرد مدیرکل صمت در تحقق بیشترین میزان رشد شاخص‌های عمومی

استاندار البرز با اهدای لوح تقدیر به دکتر محمد انصاری از عملکرد شایسته اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز در
استاندار البرز با اهدای لوح تقدیر به دکتر محمد انصاری از عملکرد شایسته اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز در "تحقق بیشترین میزان رشد شاخص‌های عمومی و جلب رضایتمندی مردم از خدمات دستگاه" قدردانی نمود.
کد خبر: ۱۴۷۲۷۰۳

به گزارش جام جم آنلاین البرز، در متن لوح اهدایی با امضای مجتبی عبدالهی استاندار البرز و رئیس سازمان برنامه و بودجه استان خطاب به مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز آمده است:

جناب آقای انصاری
مدیرکل محترم صنعت، معدن و تجارت استان البرز
با سلام و احترام

"تحقق کار آمدی و اثربخشی نظام اداری به عنوان ابزار مدیریت و اداره امور، مستلزم اجرای برنامه‌های اصلاح نظام اداری است؛ نیل به این مقصود نیازمند ارزیابی مستمر دستگاه‌های اجرایی به عنوان زیرمجموعه‌های این نظام است.

جشنواره شهید رجایی فرصت ارزشمندی در راستای اجرای برنامه‌های توسعه مدیریت و تحول اداری است که هر ساله با هدف ایجاد فضای رقابتی از طریق معرفی الگو‌های برتر سازمانی بر مبنای ارزیابی‌های عملکرد دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.
نظر به اینکه آن دستگاه با توجه کامل به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری (دامت برکاته) و تلاش در مسیر تحقق برنامه‌های اصلاح نظام اداری، در فرآیند ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ دستگاه‌های اجرایی استان، *شایسته تقدیر در بیشترین میزان رشد و تحقق شاخص‌های عمومی و جلب رضایتمندی مردم از خدمات دستگاه* گردیده است.

بدینوسیله مراتب قدردانی و تشکر خود را از جنابعالی، مدیران و کارشناسان خدوم آن مجموعه اعلام می‌نمایم.

مجتبی عبدالهی/ استاندار البرز

توحید شیریزاد حاجی بابا/
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها