به گزارش جام جم آنلاین همدان، علیاحمد نادری ضمن تقدیر و تشکر از شهروندان عزیز که متولیان اصلی و همکاران دلسوز ما در تأمین امنیت می باشند، اظهار داشت: یکی از کانال های ارتباطی مردم با پلیس سامانه ۱۱۰ می باشد که بدون شک هر یک از ما شهروندان در هر موقعیتی که نیاز حمایتی به پلیس داشته باشیم با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس می گیریم و منتظر حضور پلیس در کوتاه ترین زمان ممکن برابر نیاز می باشیم .
معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس استان همدان افزود: روزانه در استان همدان تقریبا ۳۸۵۰ تماس مردمی با سامانه ۱۱۰ صورت می گیرد که این نشانه خوبی از تعامل، همراهی و اعتماد مردم به پلیس می باشد از طرفی تنها ۳۶ درصد از این تماس ها عملیاتی بوده و منجر به انجام ماموریت عملیاتی می شوند، لذا پلیس و شهروندان می توانند با همراهی و شناخت بیشتر، بخش قابل توجهی از این تماس ها را کاهش دهند.
وی بیان کرد: پرهیز شهروندان از تماس های غیر فوریتی و غیر ضروری با سامانه ۱۱۰و در صورت حل مشکل اطلاع رسانی مجدد مبتی بر عدم نیاز به حضور پلیس و در نهايت مدیریت تماس با این سامانه ، گامی موثر در ارائه خدمات مطلوب پلیس به شهروندان می باشد.
معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس استان همدان در پایان ضمن تقدیر از همراهی و مشارکت شهروندان با پلیس در انجام ماموریت ها گفت: امنیت یک مقوله مشارکتی و همه آحاد جامعه در تولیدآن سهیم هستند پس بیاییم با ایفای مطلوب نقش خود، در راستای امنیت پایدار در اجتماع گام برداریم.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد