در ۳۴۱مین روز جنگ غزه؛

شهادت ۱۳فلسطینی در حمله به شهرک خزاعه خان یونس

کشتار زنان و کودکان فلسطینی از سوی اشغالگران در ۳۴۱ مین روز از جنگ غزه، همچنان ادامه دارد، اشغالگران بدون دستیابی به اهداف اعلام شده خود، همچنان خانه‌ها و زیرساخت‌های باقی مانده در غزه را بمباران می‌کنند.
کد خبر: ۱۴۷۲۲۲۷

به گزارش جام‌جم‌آنلاین از العالم، کشتار زنان و کودکان فلسطینی از سوی اشغالگران در ۳۴۱ مین روز از جنگ غزه، همچنان ادامه دارد، اشغالگران بدون دستیابی به اهداف اعلام شده خود، همچنان خانه‌ها و زیرساخت‌های باقی مانده در غزه را بمباران می‌کنند.

جنگ نسل کشی غزه درحالی امروز (چهارشنبه) وارد ۳۴۱ روز خود شده که مذاکرات آتش‌بس همچنان در بن‌بست زیاده‌خواهی‌های بنیامین نتانیاهو و سران رژیم اشغالگر به سر می‌برد و زنان و کودکان بی دفاع غزه همچنان آماج حملات هوایی و توپخانه‌ای قرار دارند.

در همین حال ارتش اشغالگر صهیونیستی بامداد امروز خانه‌ای را در شهرک خزاعه در شرق خان یونس در جنوب باریکه غزه بمباران کرد.

منابع پزشکی اعلام کردند در این حمله جنایتکارانه ۱۳فلسطینی به شهادت رسیده و شمار زیادی هم زخمی شدند.

همچنین منابع محلی اعلام کردند در حمله پهپادی ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه مجاور مسجد التوحید در شهر طوباس در کرانه باختری ۵ فلسطینی دیگر شهید شدند.

در حوزه سیاسی جامعه جهانی همچنان ناتوان از اقدامی موثر علیه رژیم اشغالگر و سران آن است تا جایی که کریم خان رئیس دیوان کیفری بین‌المللی امروز بار دیگر گفت  او و خانواده‌اش مدام تهدید می‌شوند تا حکم جلب نتانیاهو را صادر نکند.

ارتش رژیم صهیونیستی برای بار دوم شهرک الناقوره در جنوب لبنان را بمباران کرد.


ساعت ۷:۴۵  کشته شدن ۵ نظامی اسرائیلی بر اثر سقوط بالگرد در رفح اتفاق افتاد.

همچنین منابع عبری زبان از کشته شدن ۵ نظامی اسرائیلی بر اثر سقوط یک فروند بالگرد در شهر رفح در جنوب نوار غزه خبر دادند.البته هنوز رژیم صهیونیستی به طور رسمی سقوط این بالگرد را تایید نکرده است.

در ساعت ۶:۱۹ بمباران منزلی در شرق خانیونس در نوار غزه، ۱۳شهید برجا گذاشت.

همچنین هلال احمر فلسطین از شهادت ۵ نفر در بمباران اطراف مسجد توحید در منطقه طوباس در کرانه باختری خبر داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها