لحظه به لحظه با ۳۳۹مین روز جنگ غزه

شهادت ۳۳ فلسطینی در بمباران اردوگاه النصیرات

رژیم صهیونیستی در ۳۳۹مین روز حملات جنایتکارانه به غزه و کرانه باختری با بمباران شدید اردوگاه النصیرات غزه و تخریب زیرساخت‌های آن ۳۳ فلسطینی دیگر را به خاک وخون کشید.
کد خبر: ۱۴۷۱۸۵۷

به گزارش جام‌جم‌آنلاین از العالم،رژیم صهیونیستی در ۳۳۹مین روز حملات جنایتکارانه به غزه و کرانه باختری با بمباران شدید اردوگاه النصیرات غزه و تخریب زیرساخت‌های آن ۳۳ فلسطینی دیگر را به خاک وخون کشید.


بنابراین گزارش، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در ۳۳۹مین روز جنگ غزه با حمله به اردوگاه‌های نصیرات و تخریب زیرساخت‌ها از جمله ساختمان‌ها، مدارس و مراکز بهداشتی ۳۳ فلسطینی را شهید و ۱۴۵ نفر دیگر را زخمی کردند.

بنابر آخرین آمار‌های اعلام شده، شمار قربانیان جنگ نسل کشی غزه از ۷ اکتبر (۱۵مهر ۱۴۰۲) تا کنون به ۴۰۹۷۲ شهید و ۹۴۷۶۱ زخمی رسیده است.

در همین حال کارشکنی‌ نتانیاهو درخصوص مذکرات آتش بس همچنان ادامه دارد به طوری که روزنامه معاریو گزارش داد، بنیامین نتانیاهو به آمریکایی‌ها اعلام کرده  تل‌آویو نیازی به میانجیگری مصر در مراحل بعدی مذاکرات تبادل اسرا و آتش‌بس در غزه ندارد.

طرف مصری این امر را ناقض توافق سازش میان دو طرف تلقی کرده و خواستار اعمال فشار بر نتانیاهو برای خروج از محور فیلادلفیلا شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها