اجیرکردن دو شرور برای انتقام سیاه از عشق قدیمی

دختر جوان که از عشق قدیمی خود کینه به دل داشت دو شرور را برای انتقام‌گیری از او اجیر کرد و آنها با تهیه فیلم سیاه از مرد جوان، اموال خانه‌اش را به سرقت بردند.
کد خبر: ۱۴۷۰۷۴۶
 
به گزارش خبرنگار جام‌جم، اوایل مرداد امسال مردی جوان با حضور در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران شکایت کرد افرادی با حمله به خانه وی در یکی از محله‌های تهران، اموالش را سرقت کردند و دختری که مهمانش بوده را ربودند. پرونده با دستور قضایی به پلیس آگاهی تهران ارسال شدوشاکی درجریان تحقیقات گفت: چند روزقبل عشق قدیمی‌ام رابه‌طور اتفاقی در خیابان دیدم و حرف زدیم. بعد هم یک شب اورابه‌عنوان مهمان دعوت کردم.هنوزپنج دقیقه از آمدن اوبه خانه‌ام نگذشته بود که در آپارتمان بازشد ودومرد قوی‌هیکل با چاقو وارد شدند. به حضورشان اعتراض کردم که به من حمله کرده و به‌شدت کتکم زدند. مرا برهنه کردند و با طناب و پارچه دست‌وپایم را بستند. 
وی افزود: گوشی مهمان را به زور گرفتند و با آن از من فیلم سیاه تهیه کردند. دستان آن دخترراهم با طناب بستند. وسایل آنتیک، عتیقه، بخشی از اموال خانه‌، لپ‌تاپ و دوگوشی آیفونم را به سرقت بردند.حتی به زور دختر مهمان را ربوده و بردند. تلفن او خاموش است و نمی‌دانم چه بلایی سرش آوردند. با جمع‌بندی این اطلاعات تحقیقات برای یافتن او آغاز شد. این درحالی‌بود که ماموران وقتی فیلم دوربین‌های مداربسته محل زندگی شاکی را بازبینی کردند به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد دختر گروگان، با خودروی دو متهم به مقابل خانه شاکی آمده بود. ماموران اطمینان یافتند که دختر گروگان با آنها همدست است که چند روز پیش او بازداشت و به پلیس آگاهی تهران منتقل شد.
دختر جوان گفت: ۱۳سال با شاکی دوست بودم. قصد ازدواج داشتیم اما او دو بار به من خیانت کرد و با دو دختر که از دوستانم بودند رابطه داشت و برای همیشه ترکش کردم. بعد از آن با مردی آشنا شدم و مغازه‌ای راه‌اندازی کردیم و شریک شدیم. در این سال‌ها همیشه به انتقام از فرهاد فکر می‌کردم. بعد از مدت‌ها او را اتفاقی دیدم و آتش انتقامم شعله‌ور شد. موضوع را با شریکم در میان گذاشتم و او مرا با دو نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار در غرب استان تهران آشنا کرد. طبق نقشه، من به‌عنوان مهمان به خانه شاکی رفته و در را نیمه‌باز گذاشتم. آنها بعد از من وارد شدند. او را کتک زده، برهنه‌اش کردند و با گوشی من از او ۳۰ ثانیه فیلم سیاه گرفتند. بعد از سرقت هم با صحنه‌سازی مرا با خود بردند.
غلامحسین صادق‌زاده، بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: با اعتراف او، شریکش که او را با متهمان فراری آشنا کرده بود بازداشت شد. متهمان در بازداشت به‌سر می‌برند و تحقیقات برای دستگیری دو اوباش فراری ادامه دارد. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها