القسام: کرانه باختری باتلاق جدید رژیم صهیونیستی خواهد شد

گردان های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس تأکید کرد که در صورت آغاز عملیات نظامی گسترده رژیم صهیونیستی در کرانه باختری، این منطقه به باتلاقی برای این رژیم تبدیل خواهد شد.
کد خبر: ۱۴۷۰۶۲۷
به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از شبکه المیادین، گردان‌های القسام از شهادت ۵ عضو این گردان‌ها در مبارزه با نظامیان رژیم صهیونیستی در کرانه باختری خبر داد.
 
القسام با اشاره به «حرف و حدیث‌های دشمن در مورد نزدیک بودن آغاز عملیات نظامی گسترده در کرانه باختری» تأکید کرد که این مساله «باتلاق جدیدی خواهد بود که نظامیان شکست خورده دشمن در همه جبهه‌های نبرد در آن غرق خواهند شد.»
 
وزارت بهداشت فلسطین دوشنبه شب گزارش داد که در حمله نیروهای رژیم صهیونیستی به اردوگاه آوارگان «نور شمس» در طولکرم کرانه باختری پنج تن به شهادت رسیدند.
 
رژیم صهیونیستی پس از عملیات هفتم اکتبر علاوه بر آغاز جنگ در نوار غزه حملات وسیعی را در کرانه باختری انجام داده است و تاکنون بیش از ۱۰ هزار نفر بازداشت شده‌اند.
 
وزارت بهداشت فلسطین پیش‌تر اعلام کرده بود که تعداد شهدای کرانه باختری از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (پانزدهم مهر ۱۴۰۲) و همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی به بیش از ۶۰۰ نفر رسیده است.
 
همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی، شهرک‌نشینان مسلح صهیونیست نیز ضمن افزایش حملاتشان به فلسطینی‌ها، بر حجم تخریب و ایجاد محدودیت‌ها برای اهالی کرانه باختری افزوده‌اند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها