تأکید فرماندار تهران بر تدوین طرح جامع ساماندهی صنوف پایتخت

فرماندار شهرستان تهران بر لزوم تدوین طرح جامع ساماندهی صنوف کلانشهر تهران تأکید کرد و گفت: ساماندهی صنوف کلانشهر تهران نیازمند یک کارجامع مبتنی بر مطالعات دقیق است.
کد خبر: ۱۴۷۰۰۵۴

به گزارش جام جم آنلاین، احمد قیومی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح لزوم ساماندهی صنوف در تهران در قالب تدوین طرح جامع گفت: بی تردید در تهران باید ساماندهی بنکداران موادغذایی تهران به ویژه در مناطق ۱۱ و ۱۲ مورد توجه قرار گیرد که بر همین اساس طی یک برنامه زمان‌بندی شده، اقدامی ویژه برای بنکداران تهران در راستای بهبود کسب و کار و نیز ساماندهی این صنف، عملیاتی خواهد شد.

وی ادامه داد: بازار تهران نیازمند ساماندهی بیش از پیش است و با توجه به حوادث احتمالی مکان صنوف و نوع شغل و محصولاتی که در آنجا تولید و به فروش می رسانند؛ لزوم ساماندهی این صنوف بیش از پیش ضروری است، برخی صنوف با مواد اولیه قابل اشتعال سر و کار دارند که باید محل آنها ایمن سازی شود تا خطر احتمالی شکل نگیرد.

فرماندار شهرستان تهران تأکید کرد: درباره شهرک‌های صنعتی نیز از طریق اداره صمت گام های موثری در راستای ساماندهی برداشته شده، اما نگاه این است که باتوجه به گستردگی جمعیت و خطرات مختلف می‌بایست موضوع آلایندگی هوا و غیره از طریق ایمن سازی کاهش یابد. در حقیقت ضرورت ایجاد شهرک‌های صنفی بیش از هر زمان دیگر در کلانشهر تهران احساس می‌شود، صنعت دارای الزامات مختلفی است و الزمات صنوف کاملا متمایز از صنعت است و این اقدام در راستای ایمن سازی و رونق بخشی به صنوف کلانشهر تهران در حال اجرا می‌باشد.

قیومی ادامه داد: کلانشهر تهران نیازمند یک کار جامع و مبتنی بر مطالعات دقیق است تا ضمن هدایت صحیح و رفع خطرات احتمالی باعث رونق بخشی به صنوف و سهولت در رفت و آمد مردم شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها