حملات پهپادی و موشکی جدید حزب‌الله به الجلیل و جولان اشغالی

منابع رسانه‌ای شامگاه سه‌شنبه از حملات پهپادی و موشکی شدید حزب‌الله لبنان به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.
کد خبر: ۱۴۶۹۷۸۵
به گزارش جام جم آنلاین، شبکه المنار در این باره به نقل از منابع مطلع اعلام کرد که آژیر خطر در بیش از ۱۶ شهرک و پادگان در شمال فلسطین اشغالی از لحظاتی پیش به صدا درآمده است.
 
به گفته این منابع، در پی حملات پهپادی و موشکی حزب‌الله، آژیرهای خطر در بیت هیلل، کفار گلعاد، متولا، معیان باروخ، مسکاو عام، کریات شمونة، مرگالیوت، المنارة، دفنه، هغوشریم، الغجر، دان وشنیر وشئار یشوف به صدا درآمده است.
 
️برخی از منابع می‌گویند که آژیرهای خطر در شمال جولان اشغالی سوریه هم به صدا درآمده است.
 
منابع رسانه‌ای همچنین از حمله پهپادی و موشکی حزب‌الله لبنان به مناطق مذکور خبر دادند.
 
برخی منابع نیز اعلام کردند که در نتیجه اصابت پهپادهای مسلح حزب الله به مناطقی در جولان اشغالی آتش سوزی در چند منطقه رخ داده است.
 
با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.
 
در اثر این حمله‌ها، تاکنون برخی از پایگاه‌های رژیم اسرائیل حدفاصل این منطقه با جنوب لبنان نابود شده و ادوات نظامی از قبیل تانک‌ها، نفربرها و خودروهای زرهی صهیونیست‌ها نیز هدف مقاومت لبنان قرار گرفته و شمار زیادی از نظامیان صهیونیستی نیز به هلاکت رسیده‌ یا زخمی شده اند.
 
از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.
 
در این میان، اضطراب و آشفتگی روانی صهیونیست ها از پاسخ حتمی ایران به ترور شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و واکنش مقاومت اسلامی لبنان به ترور شهید «فواد شکر» فرمانده ارشد خود بر این مشکلات روحی افزوده است.
 
رسانه‌های صهیونیستی اعتراف کرده‌اند که بعد از ترور شهید هنیه نوعی انتظار همراه با ترس و وحشت صهیونیست‌ها را در برگرفته و آنها هر لحظه منتظر پاسخ به این عملیات ترور هستند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها