مدیر حج و زیارت خوزستان خبر داد؛

ثبت نام ۲۷۱ هزار خوزستانی در سامانه سماح

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان خبر داد؛

اجرای بیش از ۹۰۰۰ میلیارد ریال پروژه راهداری در خوزستان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از اجرای بیش از ۹ هزار میلیارد ریال پروژه راهداری و زیرساختی در خوزستان برای اربعین خبر داد.
کد خبر: ۱۴۶۹۳۷۱

جام جم آنلاین - خوزستان، محمد جولانژاد صبح امروز (یکشنبه 28 مرداد) در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: ۳۰۰ کیلومتر بهسازی و روکش‌آسفالت، نصب ۱۵ هزار علائم و تجهیزات‌ترافیکی، اجرای ۴ هزار کیلومتر خط‌کشی، نصب ۱۷ کیلومتر حفاظ‌بتنی و فلزی، احداث و بهسازی ۱۶ دستگاه ابنیه‌فنی، اجرای ۳۶ نقطه روشنایی نقطه‌ای و ۱۴ کیلومتر روشنایی طولی در محورهای منتهی به پایانه‌های مرزی با اعتباری بالغ بر ۸ هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

 

وی گفت: علاوه بر پروژه‌های راهداری، کار تقویت زیرساخت‌های پایانه‌های مرزی استان نیز با اعتباری بالغ‌بر یک هزار و ۳۰۲ میلیارد ریال به اجرا رسید.

 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان بیان کرد: در حوزه تقویت زیرساخت‌های پایانه‌های مرزی نیز کار نصب ۸ هزار و ۳۰۰ مترمربع سایبان ثابت، ۱۰ هزار مترمربع سایبان موقت، ۲۰ هزار مترمربع مه‌پاش، توسعه و مرمت ۳۲ چشمه سرویس‌بهداشتی، بهسازی و محوطه‌سازی ۱۵ هزار مترمربع فضای پایانه‌های مرزی، توسعه ۴ سامانه هوشمند تصویری و تهیه اقلام تأسیسات برقی و مکانیکی اجرا شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها