چالش آوارگان اسرائیلی بحران جدید نتانیاهو شده است

صهیونیست های آواره، آماده شورش

پناه بردن صهیونیست‌ها به قرص و دارو

هراس صهیونیست‌ها از جمهوری اسلامی ایران و حزب‌ا... لبنان در پاسخ به ترورهای اخیر باعث شده ساکنان سرزمین‌های اشغالی به‌ویژه شهرک‌نشینان نزدیک به مرزهای لبنانی برای فرار از فشارهای این انتظار کشنده به قرص و دارو پناه ببرند و با خرید و انبار کردن دارو و تماس با مراکز روان‌درمانی، دنبال برطرف کردن اضطراب‌های روحی خود باشند.
کد خبر: ۱۴۶۸۹۸۱
 
پایگاه صهیونیستی «واللا» درگزارشی اذعان کرد پس ازمشخص‌شدن حمله حتمی ایران و حزب‌ا...مراکزخدمات روان درمانی این رژیم شاهد افزایش تماس شهرک‌نشینان صهیونیست است. این رسانه به تقاضای شدید صهیونیست‌ها در خرید و انبار دارو و تجهیزات و لوازم کمک‌های اولیه اشاره کرد.
رئیس اتحادیه داروخانه‌داران رژیم صهیونیستی نیز به پایگاه واللا گفت: شاهد افزایش تقاضا برای خرید دارو از سوی اسرائیلی‌ها هستیم و به دلیل وضعیت امنیتی مقادیر زیادی دارو به مدت سه‌ماه ذخیره می‌شود.
چند روز پیش شبکه پنج تلویزیون فرانسه در صفحه کاربری خود در ایکس اعلام کرد مصرف مواد‌مخدر و الکل در میان ‌جامعه رژیم‌صهیونیستی در ماه‌های گذشته رشد چشمگیری داشته است. براساس نتایج تازه‌ترین مطالعات، پس از حمله (جنبش مقاومت اسلامی) حماس به اسرائیل در روز هفتم اکتبر گذشته، مصرف مواد‌مخدروالکل در اسرائیل ۲۵درصد افزایش یافته است.رادیو رژیم صهیونیستی اعتراف کرده که بعد از ترور شهید هنیه نوعی اضطراب همراه با ترس ووحشت صهیونیست‌ها را دربرگرفته و آنها هر لحظه منتظر پاسخ به این عملیات ترور هستند.
بر اساس این گزارش، سرویس‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی تلاش می‌کنند با کمک متحدان خود، نوع، هدف و زمان انجام حمله را به دست آورند. پیش از این، اسرائیل زیف، فرمانده پیشین ارتش رژیم صهیونیستی درباره وضعیت رژیم صهیونیستی پس از تاکید ایران بر پاسخ به ترور شهید هنیه به رادیوی رژیم اسرائیل گفت: اسرائیل «روزهای سخت و پرتنشی» را تجربه می‌کند و دلیل آن، منتظر بودن پاسخ احتمالی ایران است.
اسرائیل زیف تاکید کرد: زمان گفتن حقیقت است. روند امور از کنترل ما خارج شده است. باید نسبت به آنچه در روزهای آتی رخ می‌دهد، کاملا هوشیار باشیم.

ترس از تنهایی
درهمین حال اسحاق بریک، ژنرال بازنشسته و کارشناس نظامی رژیم اسرائیل با هشدار به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم درباره همراهی نکردن با سیاست‌های جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا گفت: اگر نتانیاهو به (خواست) رئیس‌جمهور بایدن پاسخ مثبت ندهد و با او همراهی نکند، ما در نبرد تنها خواهیم ماند. ارتش ما به تنهایی توان پیروزی کامل را ندارد و نجات و بقای اسرائیل زیرسوال خواهد رفت.
یوسی هدار، تحلیلگر رسانه صهیونیستی هاآرتص نیز با حمله به نتانیاهو گفت: سخن نتانیاهو درباره پیروزی مطلق عوام‌فریبی و نیرنگی آشکار است. این سخنان در راستای فریب دادن اسرائیلی‌هاست. این تحلیلگر افزود: نتانیاهو باید بفهمد که وقتی ظرف ۱۰‌ماه نتوانسته بر حماس در نوار غزه پیروز شود، دیگر پیروز نخواهد شد.
یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی هم روز دوشنبه وعده‌های «پیروزی مطلق» نتانیاهو در جنگ کنونی را یاوه خواند و گفت که او شجاعت اتخاذ تصمیمات سخت را ندارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها