حملات جدید حزب الله به پایگاه‌های رژیم صهیونیستی

حزب الله لبنان از حملات جدید خود به پایگاه های ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.
کد خبر: ۱۴۶۸۷۲۹

به گزارش جام‌جم‌آنلاین به نقل از شبکه المیادین، حزب الله لبنان امروز سه شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای حمایت از مردم غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع فلسطین ساعت ۸:۳۵ دقیقه صبح امروز تجهیزات جاسوسی دشمن صهیونیستی در پایگاه «مسکاف عام» را با سلاح مناسب هدف قرار داده و این تجهیزات مورد اصابت مستقیم قرار گرفته است.

حزب الله در بیانیه مشابهی نیز اعلام کرد: رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان تجمع نظامیان صهیونیست در محوطه پایگاه «میتات» را هدف حملات موشکی قرار داد و این موشک ها به هدف اصابت کرد.

مقاومت اسلامی لبنان روز گذشته (دوشنبه) نیز در پنج بیانیه از حمله موشکی و توپخانه ای به مواضع و پایگاه های نظامی رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داده بود.

در ماه‌های اخیر، بسیاری از تحلیلگران و فرماندهان ارشد سابق رژیم صهیونیستی با انتقاد از عملکرد کابینه و ارتش این رژیم به درماندگی اسرائیل در جبهه جنگ با حزب الله اذعان کرده و گفته‌اند که حزب الله را بسیار قوی‌تر و آماده‌تر از جنبش حماسی می‌دانند که غزه را به باتلاقی برای این رژیم تبدیل کرده است.

از سوی دیگر، انتظار و نگرانی از پاسخ انتقامی جمهوری اسلامی ایران و حزب الله به ۲ جنایت رژیم صهیونیستی در بیروت و تهران بر سراسر زندگی صهیونیست های ساکن فلسطین اشغالی سایه افکنده است.

این نگرانی و انتظار نه تنها در رسانه های رژیم صهیونیستی بلکه بر تمام شئون زندگی صهیونیست ها در فلسطین اشغالی حاکم شده و فکر و ذهن مسئولان در تمام سطوح و توده صهیونیست ها را به خود مشغول کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها