خواسته جالب قهرمان پرتاب دیسک بازی های آسیایی از المپیکی های پاریس!

حسین رسولی طلایی پرتاب دیسک ایران در بازی های آسیایی هانگژو و عضو تیم کاراماشین در مرحله اول دوومیدانی قهرمانی کشور با رکورد ۵۸.۱۱ اول شد.
حسین رسولی طلایی پرتاب دیسک ایران در بازی های آسیایی هانگژو و عضو تیم کاراماشین در مرحله اول دوومیدانی قهرمانی کشور با رکورد ۵۸.۱۱ اول شد.
کد خبر: ۱۴۶۶۹۱۵

رسولی در گفت وگو با جام جم آنلاین درباره شرایط لیگ گفت: شروع مسابقات بود و حتما به مرور و در مراحل بعدی کیفیت رکوردها در تمام بخش ها بیشتر می شود..

رسولی که یکی از امیدهای کسب سهمیه المپیک ایران بود اما به دلیل کمبود مسابقه و نرسیدن به حدنصاب امتیازات لازم از پاریس جا  ماند درباره رقابت های پرتاب دیسک بازی ها گفت: المپیک شرایطش تغییر کرده و از لحاظ رکوردی پیشرفت زیادی راه شاهد هستیم. پسر الکنو ستاره اسبق پرتاب دیسک در سن پایین رکورد دنیا را زده است.

ستاره پرتاب دیسک ایران گفت: من خیلی دوست دارم که در المپیک بالای 70 متر پرتاب شود. المپیک میدان بزرگی است و رسیدن به این رکورد هم خیلی سخت است. امیدوار هستم این رکورد ثبت شود و ببینیم چه کسی می تواند این کار را انجام دهد و ما هم لذت ببریم.

رسولی گفت: برای دوومیدانی کاران ایران که در المپیک حضور دارند آرزوی موفقیت دارم.

قهرمان بازی های آسیایی درباره وضعیت باشگاه ها در قهرمان کشور دوومیدانی گفت: باشگاه های زیادی در این رشته حاضر نبودند اما کاراماشین اتفاقی را رقم زده که برای ما خیلی خوب بوده و توانسته بهترین های کشور را گلچین کند و قراردادهای خوبی هم با آن ها ببندد. با رقم های بسته شده هم موافق هستم چرا که به نظرم هیچ تیمی قراردادهایش بالاتر از کاراماشین نیست.

او در پایان گفت: ما همدل شده ایم و در کنار تمام افرادی که سینه سوخته دوومیدانی هستند در این تیم تلاش می کنیم و امیدوارم حمایت های کاراماشین از ما تداوم داشته باشد و ما در بزرگترین مسابقات بهترین نتایج را بگیریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها