رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه خبرداد؛

دستگیری ۱۴نفر از اعضای باند ارتشا در آذربایجان شرقی

۱۴نفر از اعضای یک باند ارتشا در حوزه قضایی استان آذربایجان شرقی که از طرق مختلف نسبت به اخذ رشوه و تحصیل مال نامشروع می‌پرداختند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۴۶۵۷۲۶

به گزارش جام‌جم‌آنلاین، ۱۴نفر از اعضای یک باند ارتشا در حوزه قضایی استان آذربایجان شرقی که از طرق مختلف نسبت به اخذ رشوه و تحصیل مال نامشروع می‌پرداختند، دستگیر شدند.

 حجت‌الاسلام‌عبداللهی، رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه، امروز در بخش دوم جلسه شورای عالی قوه قضائیه، از دستگیری ۱۴ نفر از اعضای یک باند ارتشاء در حوزه قضائی استان آذربایجان شرقی که از طُرق مختلف به اخذ رشوه و تحصیل مال نامشروع می‌پرداختند، خبر داد.

محمدی رئیس سازمان زندان‌ها نیز طی سخنانی ضمن اشاره‌ای کوتاه به اقدامات گسترده صورت گرفته از سوی این سازمان در زمینه مولدسازی دارایی‌های دولت، اظهار کرد: بنا به اظهارات وزیر اقتصاد و رئیس سازمان خصوصی‌سازی، سازمان زندان‌ها در بین تمامی دستگاه‌های اجرایی کشور، به عنوان دستگاه برتر در حوزه مولدسازی شناخته شد.

بابایی، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک نیز در این جلسه به تشریح برخی اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای قانون الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول پرداخت و گفت: تا روز شنبه هفته جاری به چهارهزارو۵۰۰ دفترخانه اسناد رسمی امکان دسترسی به سامانه ثبت الکترونیک اسناد داده شد. همچنین تا ۱۵مرداد، کلیه مشاورین املاک به سامانه کاتب متصل خواهند شد و بدون هیچ‌گونه محدودیتی و با تأیید مراجع ذی‌صلاح، مشاورین املاک امکان دسترسی به سامانه کاتب برای تنظیم پیش‌نویس قرارداد‌ها را خواهند داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها