خدمات دهی مجموعه گردشگری پل معلق مشگین شهر به گردشگران

مجموعه گردشگری پل معلق مشگین شهر در تعطیلات تابستان آماده خدمات دهی به گردشگران است.
کد خبر: ۱۴۶۵۶۸۷

خدمات دهی مجموعه گردشگری پل معلق مشگین شهر به گردشگران

به گزارش جام جم آنلاین،مالک و مدیرعامل پل معلق مشگین شهر گفت: مجموعه گردشگری پل معلق مشگین شهر در تعطیلات تابستان آماده خدمات دهی به گردشگران است و دراین راستا تمهیدات لازم انجام شده است.
زهرا الله یاری افزود: اولویت مجموعه پل معلق مشگین شهر با داشتن امکانات تفریحی و هیجانی و خدمات و پذیرایی و گردشگری جلب رضایت گردشگران داخلی و خارجی است و در این راستا از تمام ظرفیت مجموعه استفاده می‌کنیم.
وی تصریح کرد: راه اندازی طرح‌های توسعه‌ای هم در مجموعه مبنای کار قرارگرفته است و در صورت حمایت مسئولان این طرح‌ها در زمان مقرر به بهره برداری می‌رسد.
مالک پل معلق مشگین شهر افزود: پل معلق مشگین شهر در گردشگری و اقتصاد منطقه تحول ویژه‌ای به وجود آورده است و نیاز است با توجه به حضور چشمگیر گردشگران در مشگین شهر زیرساخت‌های خدماتی و پارکینگ و هتل در خود شهرمشگین هم توسعه یابد.
مالک و مدیرعامل پل معلق مشگین شهر گفت: مجموعه گردشگری پل معلق مشگین شهر آماده ایجاد زنجیره گردشگری با شهر‌های گردشگری استان و استان‌های گردشگری همجوار است تا شاهد حضور گردشگران در تمام شهر‌های گردشگری استان و استان‌های گردشگری همجوار باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها