مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه؛

سردخانه زیرزمینی گوشت منجمد در کرمانشاه کشف شد

یک سردخانه غیرمجاز توزیع گوشت منجمد و خارج از شبکه توسط اداره کل اطلاعات استان کرمانشاه کشف شد.
کد خبر: ۱۴۶۵۵۴۰

جام جم آنلاین؛  گوشت‌های منجمدی که در سردخانه زیرزمینی با وضعیت نامناسب بهداشتی انبار شده بود توسط اداره کل اطلاعات استان کشف و عاملان آن هم شناسایی شدند. این گوشت‌ها قرار بود خارج از شبکه توزیع به فروش برسد.

شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه ، اظهار داشت: هر کالایی که شبکه خاصی داشته باشد باید در شبکه خود توزیع شود و به دست مصرف‌کننده برسد.

وی با بیان اینکه مالک این انبار عامل توزیع نیست عنوان کرد: از طرف دیگر این کالا در سامانه جامع انبارها و جامع تجارت ثبت نشده و مشمول مقررات قاچاق کالا و ارز خواهد شد و علاوه بر ضبط کالا جزای نقدی اعمال خواهد شد.

کرمیان رئیس دامپزشکی شهرستان کرمانشاه نیز اظهار داشت: براساس برآورد انجام شده ۶٫۵ تن گوشت قرمز، گوشت سفید، ماهی، دنبه و چربی در این سردخانه غیرمجاز انبار شده است.

وی عنوان کرد: گوشت‌های انبار شده در این مکان برگه‌ای بهداشت قرنطینه‌ای حمل و نقل را ندارند و به تبع دامپزشکی نیز نظارت‌های لازم را بر این محموله نداشته است. 

رئیس دامپزشکی شهرستان کرمانشاه گفت: از دو فروشگاه سطح شهر گزارشاتی مبنی بر عرضه این گوشت‌ها دریافت شد و از همین طریق به این انبار رسیدیم.

شهروندان با مشاهده اینگونه تخلفات که سلامت عمومی را تهدید می‌کند می‌توانند با شماره ۱۱۳ تماس بگیرند. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها