نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دکتر قدیری از مدیران خوب استان اصفهان هستند

نماینده مردم اصفهان درمجلس درجلسه هم اندیشی شرکت های نفتی مستقر در شهرک انرژی که ۲۱ تیرماه با حضور که با حضور معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، مدیران عامل کلیه شرکت های مستقر درشهر انرژی و نماینده مردم شاهین شهر و میمه در سالن جلسات شهرک شهید محمد منتظری برگزار شد؛ با بیان اینکه زحمات پالایشگاه در زمینه تولید و عواملی که در حوزه تقاضا و چالش‌هایی که وجود دارد باید منتقل شود، اظهار کرد: تلاش کردیم در بودجه کشور مشکلات نفتکش‌ها را حل کنیم، چالش‌ها به‌خوبی هنوز به مجموعه مجلس منتقل نشده است.
کد خبر: ۱۴۶۴۵۳۸

جام جم آنلاین اصفهان؛ دکترمهدی طغیانی ادامه داد: مدیران پالایشگاه در تصمیمات جمعی و مدیریت ریسک و آنچه شاخص‌های عملکرد هلدینگ است به‌خوبی عمل می‌کنند و آقای دکتر قدیری از مدیران خوب ما هستند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به حساسیت مردم نسبت به توسعه پالایشگاه گفت: در آخرین جلسه‌ای که در خدمت دوستان بودم قرار بر جلسات کارشناسی بود و اگر مجموعه نمایندگان در بررسی‌ها مطمئن شود می‌تواند واقعیت‌ها را به مردم منتقل کنند.

طغیانی با بیان اینکه طرح‌های پالایشگاه باید برای نمایندگان مشخص باشد، گفت: وقتی نمایندگان از جزئیات مطلع نباشد نمی‌تواند به‌درستی دفاع کنند.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها